ROOMTU

Oscar @ROOMTU heeft deze week een mooie horlogeband van mij overgenomen en dat was een uitstekende ervaring. Snelle, eerlijke en zeer vriendelijke communicatie en vlotte betaling. Wederom een 5 :star: ervaring op het forum :ok_hand:t2:

Tot een volgende keer, Matthijs

1 like

Wat is het toch relaxed om een horloge van eigenaar te laten wisselen met een mede HF’er zoals @ROOMTU

5*

Dank en wellicht tot de volgende keer!

2 likes

Vriendelijk en betrouwbaar.
Dank voor het mooie horloge @ROOMTU!

1 like

Mooie aankoop gedaan bij @ROOMTU.

Fijne communicatie en afspraken worden keurig nageleefd.

Voor herhaling vatbaar, nogmaals dank!

1 like

Ook van mijn kant uit dank voor de vlotte afhandeling bij verkoop van het Rolex Datejust horloge.
Als je nog zoldervondsten hebt, laat je het maar weten ;).
:+1:

1 like

Ik heb een mooie deal kunnen maken met @ROOMTU . De communicatie was heel fijn en vlot en de afhandeling is perfect verlopen. Aanrader! :+1:

1 like

Fijne deal kunnen maken met @ROOMTU. Snel tot overeenstemming kunnen komen, goed verpakt en snel geleverd en horloge was precies zoals bespreken.

Goede ervaring, dank je wel!

1 like

Via een ‘‘gezocht’’ topic de GS van een vriend aan @ROOMTU verkocht. Prettige communicatie en zeker voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Super aangename deal gedaan met @ROOMTU
Vlotte, aangename en duidelijke communicatie.
Snelle en eerlijke deal en vlotte afspraak.
Absolute aanrader!

3 likes

Hele fijne communicatie en koop van @ROOMTU’s IWC meegemaakt. Zou er zonder twijfel zo weer een horloge van kopen. Oscar is een liefhebber!

2 likes

Zonet een Grand Seiko gekocht van Oscar. [quote=“klongy, post:31, topic:240600, full:true”]
Zonet een Grand Seiko gekocht van Oscar.

Zoals iedereen hier, heb ik kunnen ervaren wat een top kerel hij is. Een fijne en correcte communicatie en een prettig gesprek tijdens de persoonlijke overdracht, het horloge en de toebehoren waren zoals beschreven.

Je kan met een gerust gevoel handelen met Oscar

1 like

Gezellig kopje koffie gedaan met Oscar en gepraat over horloges, brommers, horloges… En in de tussentijd nog een horloge geruild!

Top deal, top gozer. Highly recommended.

1 like

Gisteravond na het verstrekt krijgen van de nodige informatie een horloge overgenomen van @ROOMTU.
Een prettige ontmoeting waar ook nog gesproken is over een andere gezamenlijke passie, dus eigenlijk tijd te kort.
De bank wou niet helemaal meewerken bij de betaling, maar Oscar had er al het vertrouwen in dat dit goed zou komen en met een mooi horloge naar huis.
Zeker voor herhaling vatbaar.

2 likes