Roomtu

Een SARB035 van ROOMTU overgenomen, fijne communicatie vooraf en een prettig gesprek bij de overdracht!

Aanrader :tada:

1 like

Een 18k Rolex buckle verkocht aan @ROOMTU, fijne communicatie, snelle deal en dito betaling.

Geniet ervan kerel :+1:

1 like

Een hele fijne ervaring met @ROOMTU
Respectvolle manier van onderhandelingen (115 berichten over en weer) met begrip voor ieder zijn perspectief. Elkaar in het midden ontmoet qua afstand en allebei blij naar huis!
Het was aangenaam Oscar, bedankt!

1 like

Een goede ervaring met @ROOMTU

Nadat ik in een topic terloops had laten vallen dat ik wel eens een Tudor Ranger zou willen hebben zijn we met elkaar in contact gekomen.
Goede communicatie, en prettig en snel zaken kunnen doen.

1 like

Een prettige deal gedaan met @ROOMTU , met een vlotte communicatie en afhandeling. Bedankt !

1 like

Ik heb twee setjes Rolex doosjes/boekjes mogen verkopen aan @ROOMTU Snelle communicatie en de afspraken zijn netjes nagekomen. Prettig gesprek :slight_smile:

1 like

Vandaag een mooie Rolex overgenomen van @ROOMTU. alles was zoals we hadden afgesproken, en ook nog een leuk gesprek gehad. Ik ben hartstikke blij :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb van @ROOMTU een horloge mogen overnemen. Nadat we met prettige communicatie het eens waren gekomen hebben wij neutraal ergens afgesproken voor de overdracht. Alles :100: % in orde en na een leuk gesprek beiden tevreden richting huis. Voor herhaling vatbaar, Dank !

1 like

Mooie Grand Seiko overgenomen van @ROOMTU , keurige vlotte communicatie en snelle bom-proof verzending. Een aanrader binnen het forum wat mij betreft :+1:

1 like

Horloge geruild met @ROOMTU, leuke deal gemaakt en precies hoe we het hadden afgesproken. Ondanks het leeftijdsverschil van zo’n 36 jaar erg leuke gesprekken gehad over van alles en nog wat.
Bedankt @ROOMTU voor de leuke deal en ervaring!

1 like

Bedankt @ROOMTU voor de mooie deal en de fijne ontmoeting, en hopelijk tot ziens voor de volgende ruil

1 like

Mooi horloge overgenomen van @Roomtu. Goede deal gemaakt en het horloge was dan ook zoals omschreven. De communicatie was vlot en gemakkelijk afspraken gemaakt. Hele gezellige ontmoeting gehad waar we ruim de tijd hebben genomen. Voor herhaling vatbaar, bedankt Oscar! :sunglasses: :+1:

1 like

Op oudejaarsdag een heel mooi horloge verkocht aan ROOMTU. Het was een gezellige ontmoeting, snelle deal en nette afhandeling.

Hoe bevalt het horloge Oscar? Veel plezier er van!

1 like

Gisteren een horloge aan Oscar verkocht. Alles netjes op tijd en volgens afspraak oftewel een prima ervaring en voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Deze week een fijn horloge aan Oscar @ROOMTU mogen overdoen. Dit was een zeer prettige deal; helemaal zoals we het op het forum allemaal graag zien! :ok_hand: Vriendelijke communicatie, efficiënt en een supersnelle betaling.

Een absolute aanrader om een zaak mee te doen, maar dat wisten we allang! :+1:

Heel veel plezier gewenst met dit mooie horloge en graag tot een volgende keer! :slightly_smiling_face:

1 like

Prettige en soepele verkoop aan Oscar :pray:
@ROOMTU

1 like

Deze week voor de tweede keer een fijne deal mogen hebben met gerespecteerd forumlid Oscar @ROOMTU Net als de vorige keer was dit een uitermate goede ervaring! Van de prettige communicatie t/m de zeer snelle betaling alles perfect voor elkaar! Dank daarvoor Oscar! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Heel veel plezier met de mooie Eterna en graag tot ziens!

1 like

Vandaag een mooie ruildeal met Oscar. Heel gezellig praatje over horloges en motoren onder het genot van een bakje koffie.
@ROOMTU is een aanrader :+1:t2::+1:t2:

1 like

Na een kort contact op het forum een afspraak gemaakt met @ROOMTU
Op een terras in het zonnetje een deal gemaakt en naast horloges bleken we nog meer raakvlakken te hebben. Het was een gezellige ontmoeting geworden en een goede deal kunnen sluiten. Bedankt O. :+1:t2:

1 like

Haha bekend verhaal. Gisteren een horloge overgenomen van @ROOMTU. Een gezellig kopje koffie en inderdaad meerdere raakvlakken. Fijne communicatie en prettige deal. Aanrader!

2 likes