rorymoer

@rorymoer heeft mijn reservering van de EMG HFLE 2017 overgenomen. Rory reageert snel en vriendelijk. Een aanrader om zaken mee te doen :+1:

1 like

@rorymoer heeft van mij een SARB033 overgenomen, prima contact en een soepele transactie. Aanrader dus!

1 like

Vanmiddag met een beetje pijn in me hart :sob: de Constellation aan @rorymoer verkocht. Een prima deal, zeker voor herhaling vatbaar! En uiteraard altijd leuk om iemand van HF in real life te ontmoeten. Veel plezier met je nieuwe parel Rory!

1 like

De EMG HFLE 2017 overgenomen van Rory. Snel geschakeld en deal vlot rond gemaakt. Dank voor de transactie!

1 like

Vanochtend een Longines van @rorymoer overgenomen. Erg leuk gesprek gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Absoluut een aanrader!

1 like

Een Maurice Lacroix aan @rorymoer Rory verkocht en dat ging van een leien dakje. Dikke aanrader!

1 like

Een mooie vintage Seiko verkocht aan Rory. Enthousiaste liefhebber en prettig zakendoen! :smiley:

1 like

Na een bericht op het “wat dragen we vandaag” topic.
Leuk gesprek gehad met Rory en gelijk twee zeer fraaie horloges mogen overnemen (een Omega en een Alpina).
Na duidelijk contact (goede onderbouwing van de horloges) en snel reactie zijn de horloges zeer zorgvuldig naar me toe gestuurd.
Zeker een aanrader !!!

Fijne aankoop gedaan bij @rorymoer snelle communicatie en vlot en perfect verpakt verstuurd!

Horloge verkocht aan @rorymoer . Vriendelijke communicatie, snelle betaling. Perfecte ervaring dus!

Bandjes verkocht aan @rorymoer. Makkelijk, snel, correct. Perfecte koper!

Deze week een prachtig vintage horloge over genomen van @rorymoer. Top transactie, thanks man!

1 like

Mooie vintage Rodania overgenomen van @rorymoer , fijn contact en snelle deal, aanrader!

1 like

Mooi horloge overgenomen van Rory. Alles perfect geregeld, dank je wel @rorymoer !

1 like

Gaaf horloge overgenomen van @rorymoer , alles helemaal top!

Onlangs een prettige en snelle deal met Rory @Rorymoer kunnen sluiten. Fijne en duidelijke communicatie van begin tot eind. Levering in stevige verpakking. Horloge in mooie staat. Dikke prima :+1:t2:

1 like

snelle deal gemaakt met @rorymoer, heel fijn forumlid om deals mee te sluiten! Veel plezier met de aankoop :smiley:

1 like

Leuke ruil deal gemaakt met @rorymoer

Prima ervaring dus ik kan hem van harte aanbevelen!

1 like

NOS lederen bandje gekocht van @rorymoer voor een leuk prijsje. Snelle levering, ben tevreden.

1 like