Oef, mooi maar duur. Het zit vast in mijn hoofd, maar 10k voor een Sinn uitgeven… Dan moet je hem wel heel mooi vinden.
Is het ook! Maar wel een 18k gouden kast en daar zal het hem in zitten. Zou zelf dan eerder voor een stalen gaan of iets vintage voor dat bedrag.
Eens, die schrijft zo 2k af als je ermee de winkel uitloopt.
Zeker duur, ik vind sowieso 10K voor een horloge veel geld! Voor welk merk dan ook. Je moet er maar Sinn in hebben!
Niet meer dan logisch. Die Zenith ligt toevallig in Maastricht lees ik net. Succes met uw zoektocht ik blijf plakken voor de plaatjes
Ja 10k is natuurlijk belachelijk veel geld voor een horloge, maar toch speelt het merk dan wel een belangrijke rol voor mij (snob?!)
Ik vind die eerste JLC een beauty, dat zou voor mij de ultieme dresser zijn. Wat een heerlijke lijnen en verder klopt alles aan dit horloge wat mij betreft.
Hm 31mm is wel erg klein.
Prachtig, maar dat formaat is niet meer van deze tijd inderdaad.
heel mooi!
Rolex Cellini heb ik niet zoveel mee tbh
Absoluut, zou voor mij toch ook wel uitmaken, hoor! Iedereen zal een reden hebben waarom een bepaald merk voorkeur geniet. Ik had trouwens niet gezien dat deze 44 mm was, zoals @SybrenAnne zei, dat is toch ook wel aan de grote kant…
Polerouters zijn gebouwd als een tank.
Even vervelend doen en niet helemaal de vereiste naleven, maar deze heeft AVW net in de verkoop en is wel een prachtige dresser
Wow
Dan weet je tenminste zéker dat je te veel betaalt.