Rose gouden horloge

Op zoek naar een rose gouden horloge die ik zowel als dresser als sporty kan dragen. Heb m’n ogen laten vallen op de longines heritage legend diver. Iemand andere suggesties?
Budget +/- 5 K
Hoor het graag van jullie

Frederique constant heeft een aantal mooie.
http://ablogtowatch.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/04/Frederique-Constant-Manufacture-Slimline-Moonphase-11.jpg

5 likes

Klopt, heb ik ook al naar gekeken, de runabout en de healey.

Stowa heeft hun flieger in goud volgens mij, roze weet ik even niet zeker.

Deze wordt morgen afgeleverd.
Kickstarterprojectje geweest, kostte me $ 129.

Ik vind die FC niet zo sportief. Helemáál niet sportief eigenlijk. Ik dacht dan meer aan iets met een bracelet (wordt het snel veel duurder) of dan maar iets wat niet op rubber misstaat. En die FC op rubber kan echt niet.
Wat vind je sportief?
Dit is een ander prijspunt, maar iig al wat sportiever:

1 like

Bij exclusive chrono is nog een mooie rose gouden breitling navitimer te koop 38mm dat well voor 5500

@JTrapman had een mooie rose daytona. Maar die zit ver boven je budget.
Ff een plaatje

Deze Invicta, kan je ruim 4,5 K in je zak houden :wink:

3 likes

Ik had het vooral op de modellen als volgende :wink:

http://home.frederique-constant.com/uploads/cache/450x450/8e27b580e64bf3cc18974bafbbba324b.png

Dan hield ik liever 5k in mijn zak.

5 likes

Hahaha das ook een insteek

Als je 5K zou hebben bedoel je? :wink:
Maar probleem is dan gelijk opgelost

vrees het ook ,-(

ook mooi, maar serieus buiten budget heb ik gezien

Duidelijk. Maar in de combinatie rosé goud en sportief is niet veel aanbod en al helemaal niet binnen budget. Je had ook niets gezegd over complicaties en die FC vond je interessant, dus ik begreep niet wat je met sportief bedoelt.
Lijkt me een lastige opgave.

Een geplanned budget opsplitsen is voor velen niet vaak de eerste keus, maar juist in dit geval misschien wel.
Je kunt vast wel een vintage rosé gouden horloge naar smaak vinden voor €1700-2400, en als de sportieve dresser iets als een AT, Railmaster, Speedmaster als je een chrono zou willen, een
wat sportievere Grand Seiko of het budget gaandeweg verruimen voor een Explorer of Oyster Perpetual als dat je ding is.
Ik zeg alleen maar dat het een lastige combinatie is, rosé goud, sportief en budget.

1 like

Wat je zegt is 100% juist, maar dat is natuurlijk dan weer de uitdaging