Tijdens onze zoektocht naar een mooi sportief en onbetaalbaar dameshorloge voor mijn vrouw, kwamen we Pierre DeRoche tegen. Dit is de naam waaronder de familie Dubois-Depraz hun klokjes bouwt.
Het merk wordt niet vertegenwoordigd in Nederland. Behalve op hun website is op chrono24 het nodige te vinden.
In ieder geval veel kijkplezier gewenst.
En voor de heren hopen dat je vrouw of vriendin de Grand Cliff milady niet mooi vindt
P.S. excuses voor het dubbel plaatsen van dit topic, ik moest nog even wennen aan het feit dat deze post als reactie op mijn vorige topic beschouwd werd.
De associatie “rotsblok” bij je voorsteltopic waaronder een ML is gesneuveld ?, en Pierre deRoche waarnaar je ook verwijst naar een rotsblok ontgaat mij een beetje…
Is op de ML een rotsblok gevallen ? of is ie verpletterd door Pierre deRoche ?
Heren, als nog dank voor de hartelijke welkomstwoorden.
Vergeeft u mij alstublieft mijn struikelende binnenkomst op dit forum.
Doel van deze post was slechts om de aandacht te vestigen op de imho zeer geslaagde klokken van de familie Dubois-Dupraz.
Dat mijn Mourice Lacroix inderdaad door een aanzienlijke “pierre” verpletterd is, staat hier geheel los van.
Ha Han.
Welkom.
Zoals je wellicht hebt gemerkt: we zijn hier gek op fotoos.
Ook van rampen en ongelukjes.
Zo hebben we al eens een verzopen rus hier kunnen bewonderen.
Dus: kom op met die verpletterde Lacroix!.
Gecondoleerd met je ML. Heb je misschien nog wel een model of plaatje van het internet?
De Pierre DeRoche heren vind ik wel wat druk. Maar ik kan me de keuze van je vrouw wel voorstellen. Hele sierlijke en mooi gedecoreerde modellen hebben ze. Mooi prijskaartje ook. Sterkte!