rovali

Vandaag een horloge verkocht aan Rob (@Rovali). Een nieuwe “horloge verslaafde” is geboren denk ik;-), was prettig zaken doen met hem, top!

2 likes

Vandaag een horloge verkocht aan Rob (@rovali). Wat mij betreft een schoolvoorbeeld van zaken doen op het horlogeforum. Helder en vlot in de communicatie vooraf, vriendelijk en correct bij overdracht! Kortom, helemaal top! Veel plezier met het horloge!

1 like

Gisterenmiddag heeft er een transactie plaatsgevonden tussen bovengenoemde en mij.
Bovengenoemde is helemaal van 't westen naar 't oosten gereden omdat face to face prettiger vind.
Nadat wij gezellig over horloges e.d. gekeuveld hebben. Rob heeft van mij de Tudor Grantour overgenomen.
Al met al een vriendelijke, spontane, gepassioneerde en eerlijke vent
open en duidelijke communicatie, vlotte transactie, zeer aan te bevelen :+1:
Een alleraardigst forumlid om zaken mee te doen.
Volgende keer zou ik zeker weer met hem onderhandelen.
Echte aanrader.

Rob bedankt, hee…l veel draagplezier.

Grt.
Ed

1 like

Rob heeft bemiddeld bij een verkoop en nam ook even de moeite om wat bandjes te wisselen, wat me niet wilde lukken met twee paar ogen op me gericht :smile:.
Rob bedankt !!! :+1:

2 likes

Bandje verkocht aan Rob. Erg prettig zaken doen dus ik raad @rovali van harte aan! :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @rovali, proces liep vlot en communicatie was tip top in orde. Veel plezier ermee!

1 like

Horloge verkocht aan @rovali. Prettig zaken doen en gezellig over horloges geouwehoerd. Zeker voor herhaling vatbaar, al dan niet als koper.

1 like

Horloge overgenomen van Rob. Ging lekker vlot, opgestuurd netjes verpakt en horloge ziet er nog beter uit als op de beschrijving. Bedankt @rovali !

1 like

Vandaag een horloge mogen ontvangen van Rob. Kan niets anders zeggen dan dat de communicatie en service TOP waren. Nogmaals dan @rovali !!!

1 like

Ik kan Rob van harte aanbevelen. Horlogeband van een Oris Aquis gekocht bij hem. De communicatie verliep vlot en vriendelijk, de verzending na betaling eveneens en de band bleek in een nog mooiere staat te zijn dan op de foto’s. Dankjewel Rob en wellicht tot de volgende deal. :facepunch: :ok_hand:

1 like

Snelle (zeer snelle) transactie met @rovali.
Alles klopte. Prijs, staat van het horloge, snelheid van verzending, communicatie….
Kortom, geweldig!

1 like