Rovr

Mijn Bulova verkocht aan @Rovr. Plezierige communicatie en supersnel betaald. Aanbevolen!

1 like

Deze week mijn Certina duiker verkocht aan @Rovr Kan niet anders zeggen dat ik een prettige deal gemaakt heb. Alles vlot en soepel verlopen. Prettige communicatie en snelle betaling!

Wat mij betreft… :star::star::star::star::star: 5 uit 5 :sunglasses:

1 like

Horloge verkocht aan @Rovr. Prettige communicatie, snelle betaling, berichtje terug bij ontvangst. Aanrader dus. :+1:

1 like

Mooie Aquastar gekocht van Rovr. Goede prijs, prima communicatie en uitstekend verpakt. Goede ervaring dus!

1 like

Mooi Certina overgenomen van
Robert. Snelle transactie en bezorging.
Staat en kwaliteit van horloge zoals vermeld in de ad.
Prettig om zaken mee te doen, voor herhaling vatbaar.

1 like

Zoals een ieder hierboven:) mooie certina van Robert overgenomen.van verpakking tot communicatie en uitraard de staat van het horloge; helemaal top:) dank je @Rovr

1 like

Terwijl mijn meest recente aanwinst nog onderweg was, zat @Rovr al in mijn inbox met de boodschap dat hij interesse had. Vanmorgen besloten dat de PRX weg mocht en Robert heeft hem eind van de middag opgehaald. Top transactie in supersnelheid.

Veel plezier ermee!

1 like

Horloge geruild met @Rovr, over de hele lijn een zeer prettige ervaring, alles snel en correct geregeld, aanrader!

1 like

Leuke Doxa gekocht van @Rovr
Deal was snel gesloten. Horloge super verpakt en precies als omschreven. Aanrader👌🏻

1 like