Royal_Roy

Bergeon aan @Royal_Roy verkocht.
Prima verlopen dus graag tot ern volgende :+1:

Seamaster verkocht aan @Royal_Roy.
Snelle deal en vlotte communicatie. Zeker aan te raden wat mij betreft :ok_hand:

Prima deal en prettige communicatie met @Royal_Roy
Aanrader als verkoper (en ongetwijfeld ook als koper). Bedankt Roy! :+1:

1 like

Horloge gekocht van @Royal_Roy. Thuis bij hem opgehaald. Prettige communicatie, vlotte reactie en het horloge zoals beschreven. Ook nog even zijn prachtige Ketelaars mogen aanschouwen. Bijzonder uurwerk.
Aanrader dus!

1 like

Mido bracelet overgenomen van Roy @Royal_Roy. Mooie band cf. beschrijving en een goed contact. Kan Roy dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Tudor prince van roy overgenomen @Royal_Roy. Prettige communicatie en snelle vriendelijke reacties. Alles was goed verpakt en snel verzonden.
Roy is zeker een aanrader om van te kopen!

2 likes

Horloge overgenomen van @Royal_Roy. Zeer duidelijke communicatie en vlotte verzending. Zeker een aanrader!

1 like

Schitterende Zenith Prime overgenomen van @Royal_Roy. Vlotte transactie, goed stevig ingepakt en horloge precies zoals omschreven en nu: genieten maar :smiley: !!

1 like

Een vlotte, en erg plezierige overdracht van de Ketelaars nr. 6 gehad met @Royal_Roy.
Aardige jonge vent die een hart heeft voor levens en horloges! :wink:.
Super blij mee!

1 like

Horloge verkocht aan @Royal_Roy. Hij doet zijn naam eer aan: het was een koninklijke deal.
Liefhebber pur sang en zeer prettig zakendoen. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Royal_Roy, ging snel, correcte communicatie. Hij moet 'm nog even ontvangen (post is onderweg) maar vanuit mijn kant zeker een aanrader.

:+1:

1 like

Net op het moment dat ik eigenlijk niet op zoek was bood @Royal_Roy een mooie Halios Universa aan… Nieuwsgierig als ik was een fijne deal gemaakt en alles mooi vlot en solide ontvangen!

Dank Roy… Alle vertrouwen dat anderen ook fijn zaken met je kunnen doen!

Fijne deal gehad met @Royal_Roy. Komt zijn afspraken na en is een fijne gesprekspartner, onder het genot van een kop koffie, om te kletsen over horloges.

Net een nieuw bandje afgehaald bij @Royal_Roy, snel gereageerd en flexibel in afspraak maken. Prima!

1 like

Een horloge verkocht aan @Royal_Roy.
Fijn contact en een snelle betaling van zijn kant.
Zeker voor herhaling vatbaar, nogmaals veel plezier met de NA.

1 like

Horloge gekocht van Roy. Fijne en duidelijke man. Hele soepele afhandeling.

1 like