Royal_Roy

@Royal_Roy heeft een heldere en eerlijke advertentie. Fijne en snelle communicatie en prettige afhandeling.
Fijn dat je het horloge even zelf kwam bezorgen, om PostNL-perikelen te voorkomen!

Lekkere snelle communicatie en betaling, een aanrader op dit forum!!

1 like

Afgelopen week een zeer prettige ontmoeting gehad met Roy. We hebben naar beider tevredenheid een ruil gedaan.
Altijd weer leuk om effe met een "soul-mate" over de hobby te kunnen praten.
Roy is zeer aan te bevelen.

1 like

Roy heeft een horloge van me overgenomen. Snelle betaling en prima communicatie. Aanrader!

1 like

Fijne zaken gedaan met Roy thumbsup

1 like

Een tijdje geleden een horloge overgenomen van Roy, prima ervaring! Goede communicatie en snelle afhandeling. Dank!

1 like

Top ervaring met @Royal_Roy achter de rug. Goede, snelle communicatie en betaling. Duidelijke afspraken. Ik wens iedereen nog leuke deals toe met dit fijne forumlid.

1 like

Crepas verkocht aan Roy. Super communicatie en fijne afhandeling face to face. Bedankt en veel plezier ermee :thumbsup:

1 like

Davosa gekocht van Roy. Prima reservering voor mij en afhandeling.

1 like

Zojuist een kort maar krachtige overdracht gehad met Roy. Prettige communicatie vooraf en vriendelijk ontvangen. Al met al een fijne overdracht.

1 like

Deze week een mooi horlogeboek (Timepieces) over genomen van Roy @Royal_Roy en dat was een prettige transactie.
Vriendelijke communicatie en snelle verzending! Dank en tot de volgende keer! :+1:

1 like

Mooie vintage Suvex van Roy overgenomen. Het horloge is zeer goed verpakt verstuurd. Prettige transactie, aanrader!

1 like

Watchcase verkocht aan @Royal_Roy. Perfect gewoon… communicatie snel, en betaling eveneens. :+1: Aanrader dus… zal m wel in de naam zitten waarschijnlijk :wink:

1 like

Bandje aan @Royal_Roy verkocht, snelle communicatie en dito betaling!

1 like

Ik heb vandaag de Crepas overgenomen van @Royal_Roy. Vlotte en duidelijke communicatie vooraf en een prettig gesprek gehad tijdens de overdracht.

Ik raad Roy dan ook zeker aan!

(Excuus nog voor de troep in gang… :nerd_face:)

1 like

Dit maal een Seiko doos van @Royal_Roy overgenomen. Snel, duidelijk en goed. Tnx Roy

1 like

Bandje overgenomen van @Royal_Roy Alles ging volgens het boekje…aanrader dus! :+1:

1 like

Watchcase gekocht van @Royal_Roy.

Nette communicatie, prima verzending en niks te klagen.

Roy bedankt!

Stalen band verkocht aan @Royal_Roy . Soepele transactie en prettige communicatie :ok_hand:

1 like

Sorry, verkeerd geklikt. Is gecorrigeerd :wink: