Royale Upgrade met Obesitas

Iedereen kent natuurlijk de Casio AE 1200 wel, aka de Royale.

Lekker goedkoop, veel functies en een echte bang for buck.

Ik heb de mijne een upgrade gegeven ( althans dat is mijn mening ). Prijzig ? Ja als je de aanschafprijs van het origineel bekijkt wel.
Nee als je kijkt wat je er voor terug krijgt.

Kostdatanwelnie ? Nou € 178,60

Een SKXmod kit met stalen gecoate kast met saffier, stalen gecoate band, micro verstel op de sluiting, geschroefde links en quick release springbars.

De faceplate is gunmetal en komt van ome Ali.

Er zit hierdoor wel een aardige toename in gewicht in, 91 gram voor de Casio, 156 gram voor de Mod.

Voor mij in elk geval een geslaagde upgrade en mocht je je afvragen waar die torkschroef voor is in de kast tussen de pushers, die is voor het vullen bij een eventuele Hydromod. Leuke gimmick.

33 likes

Goede keuze :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Nee, je hebt nu echt een heel mooi en degelijk horloge, 100m WR, 10 jaar batterij. Deze upgrade is zeer de moeite waard.

3 likes

Ik heb een casioak van SKXmod ooit gekocht uit het blauwe gedeelte en inderdaad goed gemaakt voor dat geld, jou mod ziet er ook goed uit :+1:t2:

2 likes

Poeh, knap geld idd maar hij ziet er gelikt uit :raised_hands:t2:

1 like

Ik vind het een superleuke upgrade. Goed gedaan.

1 like

Nice! Nu nog afvullen met olie.

1 like

Heb ik ook al aan gedacht, ga ik me eens even goed in inlezen😉

1 like

Bestaat een heel topic over. Heb het ook ooit gedaan met een Casio. Deed het daarna alleen niet meer. Vermoedelijk hadden de wijzers teveel weerstand door de olie en was de batterij al zo goed als leeg waardoor dat de druppel (:drum:) was.

2 likes

Ik heb het ook eens laten doen en inderdaad hetzelfde probleem.
Gelukkig zitten hier geen wijzers op.:grin:

Toffe upgrade!
Naar mijn mening is deze het zeker waard.

1 like