RoyAmsterdam

Vrijdag een horloge verkocht aan Roy. Deal is prima verlopen en betaling was snel.

Netjes bericht bij ontvangst dus helemaal goed.

1 like

Afgelopen zaterdag is Roy bij mij langsgeweest om de deal rond een Zelos horizon GMT te sluiten.
Dat is verlopen in een prettige sfeer. Contact van te voren was ook prettig. Mocht iedere deal zo kunnen verlopen teken ik er voor.
Veel plezier van het horloge Roy!

1 like

Kan bovenstaande ervaringen alleen maar onderschrijven. Roy heeft een Forstner bullet bracelet van me gekocht. Hij bood scherp, maar realistisch en vriendelijk op mijn advertentie. Ophalen gebeurde op mijn werk en was gezellig. Fijne mede-liefhebber om zaken mee te doen.

Horloge verkocht aan @RoyAmsterdam, lekker zitten kletsen met deze horloge liefhebber en de deal is prima verlopen.
Leuk en prettig zaken doen met Roy :+1:

1 like

Horloge gekocht van @RoyAmsterdam was een stukje rijden maar was het zeker waard, zeer goede ervaring! Horloge zag er fantastisch uit.

1 like

Enige tijd geleden heeft Roy een van mijn (ex-)grails gekocht.
Was prettig om met hem zaken te doen, hij is iemand met een scherpe en eigen blik op horloges.
Absoluut iemand om zeken mee te doen.

1 like

Roy @RoyAmsterdam heeft van mij een losse half schakel overgenomen.
Alles liep soepel en zoals het hoort.
Zeer prettige ervaring om zaken te doen met Roy, helemaal top :handshake:

Horloge overgenomen van @RoyAmsterdam. Prettige communicatie, vlotte deal en prettige overdracht. Aanrader!:+1:

2 Heuer stopwatches verkocht aan @RoyAmsterdam Vlotte communicatie en prettig contact. Veel plezier van de stopwatches.

Prima ervaring met verkoop aan @RoyAmsterdam :+1::+1::+1:

Hele vlotte, fijne transactie met @RoyAmsterdam.
Ik heb zojuist een horloge doos verkocht aan Roy. Communicatie was snel en het allerbelangrijkste, een vriendelijke man :).

Dank Roy! Een dikke aanrader voor iedereen.

1 like

Roy heeft eem medeforum genoot geholpen met een transactie van een horloge.

Duidelijk en prettige communicatie, transparant.

Gepassioneerd in horloges, weet wat hij beoogd, lekker ruim een uur zitten l#llen over onze passie voor horloges.

Roy is een aanrader en fijn om zaken mee te doen, voor herhaling vatbaar! :slightly_smiling_face: