RoyAmsterdam

Leuke ontmoeting en transactie met @RoyAmsterdam .
Onder het genot van een Espresso (ik dan, want Roy drinkt water) bijgekletst over horloges, het forum en alle andere belangrijke zaken in het leven.
‘En passent’ een leuke ruil gedaan: hij het horloge dat voor mij te klein was, ik het horloge dat voor hem te groot was. Beiden blij met onze NA!
Aanrader binnen het forum!
Jur

1 like

Vandaag mijn Squale verkocht aan @RoyAmsterdam

Door zijn gezocht topic heb ik hem een Pb gestuurd en we waren snel tot een akkoord. Beetje gemiddeld in het tegemoet komen ivm afstand en de deal was beklonken.

Leuk over de hobby gesproken op een koude parkeerplaats zonder drinken :grimacing: maar dat mocht de pret niet drukken dus wat mij betreft een aanrader en voor herhaling vatbaar :+1:t2:

1 like

Vandaag mijn Oris big crown verkocht aan Roy,
Ondanks de kou en abn storing even leuk gekletst over horloges.
Roy, veel plezier van je Oris!

1 like

Horloge verkocht aan @RoyAmsterdam…lekker makkelijke communicatie, snelle betaling…AANRADER :+1::+1::+1:

1 like

Vandaag een Certina DS Action verkocht aan Roy. Prettige communicatie en betrouwbaar!

1 like

Fijne communicatie, had begrip dat ik even paar dagen er tussenuit was en dus iets later kon verzenden. Snelle betaling, gewoon prettig. Denk een leuke gast voor een biertje in de zon met een toffe MN strap om :rofl:!

1 like