RoyAmsterdam

Leuke ontmoeting en transactie met @RoyAmsterdam .
Onder het genot van een Espresso (ik dan, want Roy drinkt water) bijgekletst over horloges, het forum en alle andere belangrijke zaken in het leven.
‘En passent’ een leuke ruil gedaan: hij het horloge dat voor mij te klein was, ik het horloge dat voor hem te groot was. Beiden blij met onze NA!
Aanrader binnen het forum!
Jur

1 like

Vandaag mijn Squale verkocht aan @RoyAmsterdam

Door zijn gezocht topic heb ik hem een Pb gestuurd en we waren snel tot een akkoord. Beetje gemiddeld in het tegemoet komen ivm afstand en de deal was beklonken.

Leuk over de hobby gesproken op een koude parkeerplaats zonder drinken :grimacing: maar dat mocht de pret niet drukken dus wat mij betreft een aanrader en voor herhaling vatbaar :+1:t2:

1 like

Vandaag mijn Oris big crown verkocht aan Roy,
Ondanks de kou en abn storing even leuk gekletst over horloges.
Roy, veel plezier van je Oris!

1 like

Horloge verkocht aan @RoyAmsterdam…lekker makkelijke communicatie, snelle betaling…AANRADER :+1::+1::+1:

1 like

Vandaag een Certina DS Action verkocht aan Roy. Prettige communicatie en betrouwbaar!

1 like

Fijne communicatie, had begrip dat ik even paar dagen er tussenuit was en dus iets later kon verzenden. Snelle betaling, gewoon prettig. Denk een leuke gast voor een biertje in de zon met een toffe MN strap om :rofl:!

1 like

Vandaag mijn BB58 verkocht aan Roy @RoyAmsterdam….via een pb/apje een snelle deal gesloten en dan kunnen we niet meer wachten dus gelijk vandaag ergens in het midden afgesproken en deal beklonken onder het genoeg van een drankje.

Natuurlijk weer gebabbeld over alles en nog wat dus wat mij betreft wederom een topervaring :+1:t2:

1 like

Vanmiddag bij RoyAmsterdam langsgeweest voor de Squale 20 Atmos Y1545 die hij aanbood. Zulk persoonlijk contact is altijd prettig omdat het een horloge een geschiedenis geeft, en dat maakt dat zo’n ding net wat meer tot leven komt. Het bezoek was erg leuk! Roy is een prettige vent, en we hebben leuk gekletst over horloges. Als beginner is het ook altijd prettig als iemand geduldig ook wat uitlegt. Zo gaf Roy ook nog wat goede tips voor horlogebandjes, zoals waarop te letten qua kwaliteit (zie wristshot, heb gelijk een Nato gehaald bij AWCO en denk over een Marine Nationale).
En dan mag ik (na betaling van een heel redelijk bedrag gezien de staat en volledigheid van het al) met een mooie Squale vertrekken. En daarover moet ik toch ook zeggen dat de beschrijving in de advertentie heel conservatief is, want hij ziet er fantastisch uit. Toen ik thuis kwam deed ik een hele “unboxing” voor m’n vriendin (ik probeer het thuisfront te enthousiasmeren…) en de reactie was “maar hij ziet er helemaal als nieuw uit, wauw.” Gecombineerd met het prettige contact maakt dit, dat ik gelijk al een band met het horloge heb opgebouwd. Ik ben een blije koper!
Plaatjes:
IMG_5949 IMG_5950

2 likes

Met Roy een deal gemaakt met een Rainer horlogekist, alles snel en prima gegaan, lekker soepel zoals het hoort, geniet van het open maken Roy en het kijken naar je collectie :ok_hand:

1 like

Vandaag een deal gesloten met @RoyAmsterdam

Gezellige liefhebber met kennis van zaken, leuk over de hobby gesproken en op de koop toe nog het een en ander van hem geleerd.
Qua transactie zoals je op het forum hoopt dat het verloopt. Realistische bieder en komt afspraken na.
Warm aanbevolen!
:star::star::star::star::star:

1 like

Vandaag een mooi horloge aan @RoyAmsterdam mogen verkopen. Sympathieke man, leuke ontmoeting gehad en een prettige communicatie. Betaling en afhandeling conform afspraak. Voor herhaling vatbaar. Veel draagplezier met je NA.

1 like

Gisteren onder het genot van een lekker drankje Roy’s Squale Atmos 30 pepsi overgenomen. Horloge en accessoires in uitmuntende staat en leuk over horloges gepraat. Ik moest thuis nog even zoeken naar mijn kleinste schroevendraaier om de linkpinnen te verwijderen, maar jubilee zit nu heerlijk.
Super relaxed!

1 like

Omega case verkocht aan Roy. Sympathiek contact, super snelle betaling en een correcte ontvangstmelding. Kan Roy dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Vandaag aan Roy een Full Metal Casio G-Shock verkocht. Het contact verliep vlot en vriendelijk en een afspraak was makkelijk gemaakt. Sympathieke kerel. Ik zou zonder aarzelen nog een keer zaken met ‘m doen!

1 like

Bijzondere vlotte deal met Roy. Aan hem een Omega Service etui verkocht. Prima en vlot contact! Prettige deal :+1:

1 like

Zeer goede verkoop ervaring gehad met RoyAmsterdam. Kundige koper die een reële prijs betaald.

1 like

Ik heb een hele positieve koopervaring met @RoyAmsterdam die ik met jullie wil delen. Hij reageert snel op mijn vragen, en vraagt een eerlijke prijs. Na het sluiten van de koop had ik het horloge op de tweede werkdag om de pols. Ik ben er hartstikke blij mee!

1 like

Zeer positieve verkoopervaring met Roy gehad. Snelle communicatie en vlotte betaling!

2 likes

Het is soepel zakendoen met Roy: prettige communicatie, prompte betaling; aanbevolen.

1 like

Zojuist een Rainer box aan Roy verkocht.

We waren snel klaar met onderhandelen en kort daarna kwam hij hem ophalen.

Als ik de volgende keer niet in de namiddag chaos met 2 peuters zit drinken we er een kopje koffie bij :grimacing::+1:t2:.

Kortom: een aanrader om zaken mee te doen.

1 like