Royce skelet horloge

Hallo allemaal,

Na mijn vorige aanwinst had ik deze week dit horloge zien voorbij komen. Bij de eerste blik was ik meteen verliefd. Zelf vind ik dit een prachtig horloge met een mooi zwitsers werk in. Automatic maakt het geheel af. Wat vinden jullie van dit model?

13 likes

[quote=“horlogefreak1971-mb, post:1, topic:400861”]
Bij de eerste blik was ik meteen verliefd. Zelf vind ik dit een prachtig horloge met een mooi zwitsers werk in
[/quote/

Dus wat wij ervan vinden maakt toch geen zak uit…
Lekker van genieten

1 like

Skeletons vind ik soms mooi, maar sinds ik lid van de-leesbril-brigade ben is het gewoon niet praktisch i.v.m. de afleesbaarheid.

Veel draagplezier gewenst :+1:t2:

Gefeliciteerd :+1:t2: maar persoonlijk vind ik hem “to much”

Gefeliciteerd, bijzondere NA. Niet voor mij, lijkt me heel lastig de tijd aflezen

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, heb zelf nog in de box mijn eerste echte Zwitserse horloge liggen ook een skelet met een ETA/ Peseux 7001 uurwerk

dat probleem heb ik ook. Zeker bij dit model. Ik zie gewoon niks zonder leesbril

1 like

foto’s?

1 like

het is gewoon voor de gezelligheid hé!
:yum:

1 like

Staat je goed. Lekker dragen! Wat een ander ervan denkt niets van aantrekken :grin:

iedereen mag zijn mening zeggen of ik zou het niet vragen hé!
Het is voor de gezelligheid!

Zo is dat en niet anders :sunglasses:
Geniet ervan en een fijn weekend nog!

Zal ik doen maar wordt niet meer vandaag😅

Ik kan het wel waarderen, zou het zelf niet snel kopen maar snap de aantrekkingskracht. Veel plezier ermee!

Om te zien vind ik het erg mooi.
Kopen zal ik helaas niet zo gauw omdat ik het bewegen van het uurwerk irritant vind.
Om te zien als je op de wijzerplaat kijkt.
Maar je moet kopen wat je mooi vind en wat een ander vind basta boem.
Draag hem met liefde en plezier en volg je hart en koop wat jij mooi vind.
Enjoy it

Hierbij de beloofde foto’s

2 likes

Ook de band staat er echt top bij!

1 like

welk werk is dit als ik mag vragen?

1 like

Is gekocht bij Christ juweliers in Zwitserland is volgens mij een eigen product.
Staat ook als merk op het palrad😀 het uurwerk is een Peseux 7001
Ik wist toen ook niet beter is 30 jaar geleden gekocht,
Draag hem nooit meer is nu met z’n 34mm echt te klein op mijn pols.
Maar blijft als eerste echt Zwitserse horloge wel in de collectie.

1 like

ik vind u werk mooier dan mijn werk omdat er meer ruimte tussen de onderdelen zit waardoor het licht
inval beter tot zijn recht komt dan in het werk van mij dat overal goed volgepropt zit!

1 like