Royce

Goede, snelle deal gesloten met Royce, prima band en een snelle verzending ook, waarvoor dank.
Aanrader.
Marjolijn

Ook hier een bandje van Roy binnen. Snel en zoals beschreven; top!

Heb een SKX007 overgenomen van Royce.
Duidelijke en heldere afspraken, snelle en nette verzending.

Mijn complimenten! :thumbsup:

Gister een bandje in de bus gekregen van Royce. Snelle en fijne transactie :thumbsup:

Leuk bandje overgenomen van @Royce, prima en vlot geregeld :thumbsup:

1 like

Een mooie band overgenomen, en was snel geregeld en goed verpakt verzonden, al met al een prima transactie

Mooie zulu strap overgenomen. Goed contact via HF en snel ontvangen. Top!

Zulu strap overgenomen van @Royce. Erg vriendelijk en zeker een aanrader.

Voor de 4e keer iets gekocht van Roy @Royce. Communicatie verliep snel en de bandjes waren snel verzonden. Roy is zeker een aanrader. Tot de volgende keer. :sunglasses:

1 like

Horloge verkocht aan Royce. Vlotte communicatie en snelle betaling. Veel (draag)plezier gewenst :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan @Royce, vlotte communicatie, makkelijk en snel een afspraak gemaakt, prettige overdracht. Jammer dat ik niet wat meer tijd had om wat te babbelen over onze hobby. Een aanrader, bedankt!
Mvg. Bertjan

Ik heb een Seiko monster overgenomen van Roy. Heldere en snelle communicatie en supersnel ontvangen. Roy bedankt en wellicht tot een volgende deal.
Mvg. Edwin

Een bandje verkocht aan @Royce. Dat ging allemaal zoals het hoort en goede comminucatie :+1:

1 like

Vlotte transactie gehad met Royce (Shark 6105-8110), prima communicatie en correct, aanrader. Roy TOP!! Dankjewel

Solar alsnog overgenomen van Roy na een afhaking, bedankt voor het bericht en vlotte afhandeling!
Gr Marco

Horlogeband verkocht aan @Royce. Zonder problemen en met een snelle afhandeling.

Obris Morgan Explorer overgenomen. Fijne communicatie en goed ontvangen.

1 like

Horloge overgenomen van @Royce
Prima contact, geen gezeur, snel en duidelijk.
Uitstekend verpakt ook :ok_hand:

Horloge overgenomen van @Royce.
Alles perfect, snelle duidelijke communicatie en verzonden voordat de betaling bij Roy op de rekening stond. Zeer zeker een aanrader deze verkoper. Ben zeer tevreden Roy. Bedankt voor deze prettige snelle deal​:+1::+1:

Ik heb van Roy een paar Nato banden overgenomen.

Communicatie was vlot en duidelijk en op de dag van betalen ook al verzonden.

Kortom een positieve ervaring :+1: