Royce

Victorinox INOX overgenomen van @Royce. Snelle deal, reageren op zijn advertentie en 4uur later om de pols onder het genot van een bakkie koffie :+1:t2:

1 like

Ik heb van Roy @Royce 3 Seiko’s overgenomen.
Prima ervaring! Horloges zijn erg goed omschreven. Misschien zelfs wat negatiever dan ze in werkelijkheid zijn. Zelfs de miniscule haarlijntjes waren vermeld.
Snelle communicatie en verzending.
Bedankt Roy!

2 likes

Fijne ervaring met @Royce. Een horloge aan hem verkocht. Snel van betaling en prettig communiceren. Thanks

1 like

Een mooie Sinn 104 ST SA overgenomen van Roy. Fijne en correcte communicatie en bomb-proof verpakking van het horloge.

1 like

Een Traska (met de prachtige mintgroene wijzerplaat) van @Royce overgenomen. Fijne en duidelijke communicatie vooraf, na betaling snel en netjes verstuurd. Warm aanbevolen.

1 like

Fijn zaken gedaan met @Royce. Aanrader!

1 like

Van de week een horloge overgenomen van @Royce. Alles verliep vlekkeloos en het horloge kwam snel mijn kant op. 10/10!

1 like

Gisteren een mooie Seiko van Roy a.k.a. @Royce overgenomen en vandaag al bezorgd!
Super vlotte, prettige communicatie en bombproof verpakking. Klasse!

Immer wieder :ok_hand:t4:

1 like

Mooie Zelos van @Royce Roy overgenomen. Vlotte deal en snel en bomproof verpakt .

Dank voor deze deal :+1:

1 like

voor bij mijn Samurai verzameling de witte van @Royce over genomen.
Zeer mooie en snelle deal gemaakt.
Beter kan je ze niet hebben.

Rermko

1 like

Horloge van @Royce Roy overgenomen.
Communicatie liep prima, horloge was snel verzonden en prima verpakt.
Horloge was precies zoals omschreven.

100% Top!

1 like

Mooie Seiko van Roy a.k.a. @Royce overgenomen en vandaag in huis! Vlotte en prima communicatie per pb.
Alles conform verwachting :ok_hand:
:grinning:

Een paar dagen geleden stond @Royce zijn Seiko SKX171 te koop. Er stond nadrukkelijk geschreven dat het alleen voor de verkoop was, maar wie niet waagt, wie niet wint :grin: Zo eigenwijs als ik was bood ik mijn Monster te ruil aan. Royce kon het niet laten en een paar dagen later zaten we bij elkaar aan tafel met een bakje koffie, gezellig te kletsen over… hoe kan het ook anders, horloges. Ik heb ook nog een extra bezel met bezel insert en het originele glaasje meegekregen.
Het was ontzettend gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Je kan prima zaken doen met Royce!

1 like

Twee weken geleden zag ik een Heimdallr MM300 op het forum te koop staan en heb meteen contact gezocht met @Royce die het te koop had staan.

Ben al een tijdje aan twijfelen om een Seiko Marinemaster te kopen en was een beetje huiverig voor het formaat omdat ik hem op foto’s vaak te lomp/grof vond. Dus nu een mooie gelegenheid voor een fractie van de Seiko deze eens om de pols te voelen.

De onderhandeling met Royce verliep soepel en snel waardoor het horloge een paar dagen later bij me werd afgeleverd, netjes verpakt en het horloge viel me echt 100% mee qua grootte, draagcomfort etc. Heb het eigenlijk omgedaan en een week niet meer afgedaan :grin:

Kwam er ook achter dat dit al de tweede aankoop bij @Royce was, eerder kocht ik al een Seiko Sumo bij hem, ook al helemaal top verlopen.

De MM300 van Seiko gaat er nu dus ook echt van komen, hierbij nog wat foto’s van de Heimdallr

4 likes

Dank, goed om te horen dat ie heeft gedaan wat ie moest doen! Bij mij hetzelfde resultaat - dat de MM300 op het wensenlijstje mocht blijven.

Klopt had titel niet gezien moet zijn “Heimdallr MM300”

Kan ik dat nog veranderen?

1 like

Thanks voor de uitleg :ok_hand:

1 like

Een toffe Samurai overgenomen van Roy @Royce. Perfecte en prettige communicatie. Verzending flitsend snel. Helemaal perfect! :ok_hand: Dank Roy.

1 like

Monster gekocht van Royce. Prettige communicatie. Leuke snelle deal kunnen maken. Roy bedankt. Ik ben er blij mee. Veel plezier in je nieuwe woning.

1 like

Horloge verkocht aan Roy, was er snel bij en betaling flitsend snel geregeld.
Graag tot een volgende deal :+1:t2:

1 like