Roze wijzerplaat voor mijn vrouw

1 like

Heel mooi, vooral op rubber!

1 like

Mooi merk maar een beetje “too much in your face”.

1 like

3 likes
1 like

Dat is meer pimp paars. Dan is champagne toch een mooiere kleur :sweat_smile:

Gewoon grijs kopen. Als jullie echt een Candy pink OP willen.

image

Jawel hoor, heeft ook pink.https://www.longines.com/nl/p/watch-conquest-l3-430-5-98-9?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMItPi908ikhgMV04yDBx2Fzyd2EAQYASABEgKOyvD_BwE. :grinning:

2 likes

Als je een enorme zak geld hebt zeker dat je indruk gaat maken :rofl: (buiten mijn budget)

2 likes

Is een roze Navitimer een optie?

3 likes

:face_with_hand_over_mouth:

Komop HF, 51 posts en niemand die hier een kutopmerking over maakt?
Waar gaat het heen? Zucht…

3 likes

Watchdealer heeft een air king met roze dial te koop

1 like

Dat zei ze ook tegen mi… eh, pardon. Sorry. Kon het niet laten.

Dat is fortuinlijk. Ik heb een idee. Scoor een 44GS SBGW289. Er staat er eentje te koop in Mexico voor zo’n 5100 Euro, op Chrono24. Ex import, uiteraard. :slight_smile:

Uiteraard kan het groter:

38mm in high intensity titaan is een optie. 7900,-.

En het kan nog groter:

Dit is wel de minst roze van de drie, de SBGA413 Shunbun. 7000,- list.

Foto’s op leer met dank aan de strap guides van Delugs.

En tot slot een boutique/US only model, de SBGW313 met roze Mt Iwate dial.

5900 als je 'm in de US koopt, maar er staat er eentje op Chrono24 voor 5400,- ex import, uiteraard.

Hee, ik lees dit nu pas. :slight_smile: Maar zie boven. De leer-connectie had ik niet gemaakt, dat is voor mij het territorium van Tom of Finland-achtige heren met een Freddy Mercury snor.

8 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Mijn vrouw slaakte een diepe zucht, ik vind 'm erg grappig!

2 likes

Ik denk dat je heel erg punten gaat scoren als het horloge wat je voor haar koopt een zoektocht over drie continenten oplevert, met moeilijk-moeilijk en hoog exclusiviteits-gehalte. Ik zou voor één van de twee SBGW’s met roze plaat gaan. :slight_smile:

44-somi_290

1 like

Ga toch weg, man.

Deze zou jij voor jezelf kopen, terwijl je deed alsof hij voor moeders de vrouw is, om 'm vervolgens zelf te gaan dragen. Dat zou ik doen, dat zou jij doen, dat weet iedereen hier. :slight_smile:

2 likes

Dank @Rossi11 @Fate_Amenable_To_Change @MichaelScott @Pieterswatch voor al die mooie suggesties! Voorlopig kan ik er even mee vooruit. Ik ga ze samen met mijn ego (die hier zelf geen account wil aanmaken) even op mijn gemak doornemen.

2 likes

Ik was de enige die twee lullige grappen maakte in 57 posts. Dit is een safe space. :slight_smile: Behalve voor de portemonnee, dan.

1 like

6 likes