Je alterego? Of je ega? Ik ben in de war nu
On topic: Je gaat sowieso scoren!
Je alterego? Of je ega? Ik ben in de war nu
On topic: Je gaat sowieso scoren!
Na 36 jaar huwelijk moet dat minimaal een hattrick worden.
Mijn betere helft.
Dat horloges delen met je vrouw, is voor mij niet weggelegd. Hier een 33mm(!) Cartier Ballon Blue op haar pols. Ze heeft nogal smalle polsen. Wat voor haar al aan de grote kant is, is voor mij meestal te klein.
Ook een leuk horloge trouwens. Maar wellicht wat te klein voor de vrouw van @Nickjackelson .
Ze hebben ook grotere varianten maar ik weet niet of die ook met roze wijzerplaat te krijgen zijn.
Allemachtig. Tja. Mijn vrouw heeft 16cm polsjes. Ik 18,5. Dat ligt redelijk bij elkaar.
Mooie Cartier, trouwens. Ook roze?
Ja, dit is de roze variant. Deze is er ook in het lichtblauw, die is ook wel mooi.
Nu met 20% korting in de summer sale bij van Willigen
Mijn vrouw heeft de Ballon Bleu omgehad bij S&C en ze vond hem inderdaad net iets te klein.
Deze heb ik toevallig gisteren gekocht. Is nog onderweg, maar voor $ 119,- wilde ik hem best eens proberen.
+1 voor de Zenith
Toch echt een aanrader hoor. Op Chrono staat er een nieuwe onder de 10K. Das een mooie korting en wellicht kan het nog beter na contact met verkoper.
De mijne :
Ai, dan gaat het niet lukken.
Dan doen he man, maak je vrouw blij
Erg mooi deze Zenith. Wat is jouw polsmaat? Ik begrijp dat deze ondanks de 41mm niet heel groot valt op de pols, klopt dat? (Zelf lid vd smalle polsen club)
Rond de 17.5-18cm denk ik. En idd, het horloge valt klein. Dit horloge kan echt zonder probleem door zowel man als vrouw gedragen worden. Het meet trouwens maar iets meer dan 40mm, 41 zeker niet.
Goed om te weten, dankjewel. Misschien toch eens een keer passen!
Heeft mijn vrouw