Al een knoop doorgehakt? Ben benieuwd…
Mocht er nog geen knoop zijn doorgehakt… Deze nieuwe release die sommige wel iets van een rlx weg vinden hebben
Wij zouden graag beide een Grand Seiko willen aanschaffen. Voor mij de SLGA009 en voor haar de SBGH341. (De roze die hierboven ook voorbij komt, ze wil ook persé Pink). Enorm goede deal bij online juwelier kunnen sluiten, maar forse twijfel of 38mm niet veel te groot is voor haar smalle polsen. En we nergens in de buurt een juwelier om Grand Seiko te passen….dilemma’s …
Nog niet en de vele mooie suggesties op het forum hebben het niet makkelijker gemaakt.
Op 30 juni doen we “een rondje” juweliers om een aantal van de bovengenoemde modellen te passen.
Mijn vrouw tendeert ernaar om e.e.a. goed doordacht te benaderen…ik ben daar iets anders in…
Heb jij ook een “weegschaal” thuis?
Kun je die vraag toelichten?
Oh of je vrouw toevallig weegschaal als sterrenbeeld heeft, mijn vriendin wel en die kan ook geen keuzes maken, soort van grapje.
Ik heb deze voor t eerst ,weliswaar in de etalage, mogen aanschouwen een aantal dagen geleden.
Ik zet m op mijn eigen lijstje
Prachtig. Eigen foto vergeten te maken
Ach zo Nee, ze is een ram.
Ik zag hem van de week liggen in Bergamo, viel me best mee in vergelijking met de foto!!
Heb voor mijn vrouw een Longines Master Collection 34 mm gegeven. Deze was er ook in 29 mm. Uiteindelijk toch voor de 34 mm gegaan. Deze is groot genoeg voor haar kleine pols.
38 mm gaat denk ik te groot zijn.
Succes met passen.
Is dat een dial uit parelmoer?
In de zoektocht voor mijn vrouw de Grand Seiko SBGW313 tegengekomen. 36mm, handwinder dus niet te dik, prachtig Pink! Dingetje: niet limited maar wel USA Only….
Dus? Tickets geboekt naar de us?
Heeeel mooi!
Ik ben sowieso biased en dacht gelijk aan de Shunbun. En de Shunny (zoals ik de mijne noem) is ook mooi met een leren strap!
Ik zag deze op Delugs:
De nieuwe San Martin met emaille wp
Of je gaat voor een presage pink dial?
Ik weet niet of je de rolex grey wilt kopen maar eventjes terug lag de roze bij filipucci in maastricht
Deze in de aanbieding, mooie aikon 39mm.