Kwam advertentie tegen van RP40: kan alles, kost weinig. Uit een “bekende chinese fabriek”. Iemand al ervaring mee?
Nu nog goedkoper.
Geen ervaring met smart-watches.
En weet nog meer van jou om door te sluizen naar het verre ossten…
Nee
Gaat lekker zo, dank
Maar ja, dan weten ze daar straks mijn hartslag. Maar verder…?
Er zit nog een app bij om alles via je telefoon te laten gaan.
Dus met wat handigheid willen ze ook nog je contactenlijst.
Ze zijn wel heel enthousiast met de stappenteller, een van de afbeeldingen geeft zelfs “82000 ” aan, 2 marathons.
Ik hou voorlopig m’n Garmin nog wel even.
Volgens mij zijn 10 000 stappen ongeveer 7,5km, maar dan nog is het inderdaad best wel veel ja
Heeft een CE certificering, dus lijkt me wel veilig.
Wel opletten met de 46mm diameter en dan komt de lengte van de lugs er nog bij.
Je hebt “CE” en “CE” eigenlijk.
https://starfishmedical.com/assets/Comparison_of_two_used_CE_marks.png
Dat dus,
Als het lijkt op iets dat te mooi is om waar te zijn…
Dank je, weer iets bijgeleerd
Ging ervan uit dat ‘CE’ altijd stond voor ‘Conformité Européenne’.
Op 56 sec in dit filmpje zie je de achterkant van de smartwatch (Heb gezocht op Lige T03 van de advertentie hierboven, maar wordt verkocht onder verschillende merknamen. Denk wel dat het steeds dezelfde smartwatch betreft.)
Als ik de tekst bij de link van je goed interpreteer, gaat het volgens mij hier wel over het eerste keurmerk. (spatie tussen beide letters)
Meer functies inderdaad. Ging me eigenlijk niet zo zeer om die andere opties, maar wellicht kunnen we zo ook meewerken aan het versturen van wat desinformatie. Weer eens wat anders.
Dank voor dit filmpje, had dit eerst moeten bekijken. Zeer informatief. Verbazend wat dat ding allemaal kan, was me daar eigenlijk niet van bewust. De medische indicatoren lijken me handig. Die kun je ook gelijk aflezen op het ding zelf. Of ik hem met mijn Samsung zou willen koppelen is iets heel anders. Ik ga hier eens over nadenken.