rpleupen

Fijne deal gemaakt met @rpleupen voor de overname van mijn G-Shock DW5600. De communicatie was prettig en de betaling vlot. Aanrader :smiley:

3 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: @rpleupen

Ervaringen met @rpleupen

Een horloge verkocht aan Remko. Heldere en vlotte communicatie en een mooie deal voor beide partijen. Een betrouwbaar forumlid. Veel plezier met de shogun!

Fijne deal gemaakt met @rpleupen voor de overname van mijn G-Shock DW5600. De communicatie was prettig en de betaling vlot. Aanrader :smiley:

Een maandje terug een SKX van @rpleupen overgenomen maar nu pas het benodigde trustlevel.

Kort en krachtig : horloge perfect zoals omschreven, meteen een fijne prijs. Erg aangename babbel, erg vlot beklonken en 2 dagen later kwam de diver al om m’n pols shinen.

Nogmaals bedankt voor de vlotte deal Remko!

Een ‘fair’ voorstel, een bliksemsnelle betaling en een vlotte communicatie.
Het is leuk handelen met Remko!

Aan Remko een STO Samurai verkocht. Snelle communicatie en fijne deal gemaakt.

Horloge geruild met @rpleupen.

Heldere communicatie, overdracht ging in persoon, waarbij we nog even gezellig over horloges en het forum hebben gekletst. Betrouwbaar en sympathiek forumlid. Fijn zakendoen met Remko! :slightly_smiling_face: :+1:

Remko @rpleupen heeft hier op het forum een Gshock van mij overgenomen en dat was een prima ervaring. Snelle en zeer vriendelijke communicatie, vlot geld overgemaakt en directe feedback bij aankomst van het pakketje.
Fijn forumlid, tot een volgende keer!

Groet, Matthijs

Prettige deal gehad met @rpleupen :+1:

Vlotte communicatie, geld meteen overgemaakt, gewoon helemaal top!

Miltat Hexad band verkocht aan @rpleupen

Snelle betaling. Snel en net contact.

Zeker een aanrader!

Zou zo weer iets aan hem verkopen of van hem kopen.

1 like

Leuke deal kunnen maken met @rpleupen voor de overname van mijn wandklok. Prima communicatie, snelle betaling en een tevreden koper. Meer kan ik als verkoper ook niet wensen. Bedankt en wie weet tot een volgende keer.

Mijn witte Samurai ging van mijn verzameling naar die van @rpleupen. Vlotte betaling, vriendelijk contact, top!

Horloge gekocht van @rpleupen.
Snelle en goede verzending.

Pagani Design van @rpleupen overgenomen. Vlotte afwikkeling, prima horloge. Gewoon heel tevreden. :slightly_smiling_face:

Leuke Pagani overgenomen voor een mooie prijs.
Fijne communicatie en snelle afwikkeling.
Prima!:+1:t3:
Groet,
Repko

Snelle deal gemaakt, netjes snel betaald en fijne communicatie. Ik raad dit forumlid aan!