Twee bandjes overgenomen van Rob.
Prettige deal en snel thuis gekregen! TOP!
@rschouten nogmaals bedankt…
Mvg
Matthias
Twee bandjes overgenomen van Rob.
Prettige deal en snel thuis gekregen! TOP!
@rschouten nogmaals bedankt…
Mvg
Matthias
Hier ook, twee mooie banden ontvangen en lekker snel.
Top!
Slechte ervaring wou de horloge overnemen en had 2 vragen hij reageerde niet en vroeg of ik het geld kon overmaken en hij reageerde niet en dan zie ik ineens dat hij verkocht is zonder iets te laten weten dus
Ik heb netjes aangegeven dat het horloge waarschijnlijk al verkocht was, in het verkooptopic was ook te zien dat het horloge niet meer op TK stond maar op OHPF (en daarna inderdaad op Verkocht).
Twee maal zeer goede ervaring met Rob. Reageert snel, en verpakt en verzendt als de brandweer. En de bandjes waren in perfecte staat, precies zoals beschreven. En mooie bandjes bovendien. Aanrader dus. Tot de volgende deal!
Maar is het dan zo moeilijk om even als bevesteging te sturen hij is verkocht? Nee ik hoor gewoon niets meer van je
2 canvas bandjes gekocht van @rschouten . Bandjes waren snel thuis en ben erg te spreken over zijn manier van zaken doen!
Staat 'm goed
canvasband gekocht bij rschouten, deze lag dag later in de bus, prima military look band voor lage prijs
Hier ook een canvasband besteld bij hem! Vlotte communicatie, prijs kwaliteit prima! Ik ben tevreden
Een mooie leren band gekocht van Rob. Heel prettige communicatie. Ik dacht eerst dat ik te laat had gereageerd, maar later bleek dat hij meer banden van dezelfde soort te koop had. Alsnog een deal dus
Rob bedankt!
Top. Twee keer een bandje bij hem gekocht. De eerste was er heel snel. De tweede (net zo een als Ramos hierboven) bevalt zeker, maar kwam in eerste instantie niet aan. Uit eigen initiatief heeft hij nog een opnieuw gestuurd. Top, aanrader dus.
3 bandjes gekocht van @Rschouten, vrijdag contact, prijs opgekregen betaald, zonder bericht dat hij geld ontvangen heeft de bandjes al in de brievenbus!
Iets meer dan 3 bandjes bij hem gekocht. Perfecte afhandeling. Tot een volgende keer!
gisteren 2 mooie bandjes gekocht van @rschouten ( Rob ),en vandaag al in de bus dat was snel!!
is fout had ergens anders moeten staan ,sorry!
gisteren 2 mooie bandjes gekocht van @rschouten ( Rob ),en vandaag al in de bus dat was snel!!
nu wel goed!!