Rschouten

Ik heb een horloge ingeruild bij @rschouten.
Leuke, en eerlijke vent die mij een prachtig horloge heeft geleverd en er zelfs een extra nieuw bandje bij heeft gegeven.
Je kunt Rob op zijn woord geloven, en met een gerust hart zaken met hem doen.
Rob, super bedankt voor de prettige en snelle deal.

Een bericht is samengevoegd in een bestaand topic: Rschouten (tu)

Met Rob is het uitstekend zaken doen, fijne snelle communicatie en dito betaling, wat wil je nou nog meer? Tot de volgende keer!

1 like

Graag gedaan Eric, tot de volgende deal!

Hier ook goede ervaring met Rob!

Aanrader!!

1 like

Met Rob vandaag een mooie deal gesloten! Zeker een aanrader!

Groet,

Kenzo

1 like

Goede ervaring met Rob, fijn om zaken mee te doen :thumbsup:

1 like

Leuk Parnis ‘project horloge’ overgenomen van @rschouten.
Ad. gelezen, gereageerd, gelijk antwoord, betaling gedaan en Rob had in de tussentijd het horloge al opgestuurd. Super! Graag nog eens als de gelegenheid zich voordoet. Bedankt ROB! :+1:

1 like

Graag gedaan heren, tot een volgende koop/verkoop!

Prima ervaring met Rob; snelle, heldere communicatie, snelle verzending en product conform omschrijving.

Horloge verkocht aan Rob. Er was echter een probleempje wat in er minne geschikt is, zeker een sympathieke koper, aanrader dus! :+1:

Ook hier prima ervaring met @rschouten. Goede communicatie en fijne terugkoppeling inzake een vervoersprobleemje bij de bezorgdienst. Ik kan Rob ook zeker aan raden! :thumbsup:

Rob is een toffe verkoper, pracht band voor een redelijke prijs en…de volgende dag in huis
Rob bedankt
mvg
Lex

Bij deze nog mijn reactie… Ik heb begin dit jaar een Ski horloge overgenomen van Rob / @rschouten . Vlotte deal en snelle afhandeling.

Helaas leek de batterij leeg, maar nadat ik er een nieuwe batterij in deed was hij na een kwartier weer leeg. Dat kon niet de bedoeling zijn volgens Rob en kreeg gelijk mijn geld terug.

Heel netjes van Rob en ik kan zeker aanraden met hem zaken te doen!

Gr. Jur.

1 like

De Ventus Caspian C01 over genomen van Rob, prima verpakt en een vblotte afhandeling! Een aanrader!!

1 like

Goeie ervaring met Rob, duidelijke communicatie en snelle afhandeling. Tevreden met mijn nieuwe band

1 like

Graag gedaan!

Graag gedaan!

Prachtig bandje van Rob overgenomen. Prettig contact en snel geregeld. Bedankt Rob, tot de volgende deal.

1 like