Rschouten

Een horloge gekocht van Rob (@Rschouten). Keurig ontvangen zoals beschreven. Prima!

Een aantal horlogebanden van Rob @rschouten gekocht. Prima communicatie en snelle levering. Keurig!

Ik heb een horloge ingeruild bij @rschouten.
Leuke, en eerlijke vent die mij een prachtig horloge heeft geleverd en er zelfs een extra nieuw bandje bij heeft gegeven.
Je kunt Rob op zijn woord geloven, en met een gerust hart zaken met hem doen.
Rob, super bedankt voor de prettige en snelle deal.

Prima zaken gedaan met ā€˜Rschoutenā€™. Keurig en snel in communicatie. Omschrijving ook perfekt. (tu)
Kortom: betrouwbaar om zaken mee te doen (tu)

1 like

Met Rob vandaag een mooie deal gesloten! Zeker een aanrader!

Groet,

Kenzo

1 like

3 bandjes gekocht van @Rschouten, vrijdag contact, prijs opgekregen betaald, zonder bericht dat hij geld ontvangen heeft de bandjes al in de brievenbus! :+1:

1 like

3 bandjes gekocht van @Rschouten, vrijdag contact, prijs opgekregen betaald, zonder bericht dat hij geld ontvangen heeft de bandjes al in de brievenbus! :+1:

1 like

Bandje van @rschouten overgenomen. Mooie prijs voor een prima band :thumbsup:

Groeten
Rutger

Heerlijk leesvoer, Horlogeforum zoals het is bedoeld toch?

Bandje overgenomen, super snel en goed!

Gespje overgenomen van @rschouten, soepele transactie en snel in huis :+1:

1 like

Ik sluit aan in deze lange rij. Een horloge verkocht aan @rschouten. Dat ging vlot, en prettig. Snelle deal, snelle afhandeling, iedereen tevreden. Graag nog eens.

2 likes

Een Seiko overgenomen van @rschouten , zoals beschreven, deftig verpakt en fijne communicatie.
Bedankt!!:ok_hand:

2 likes

@rschouten heeft de Crafter Blue band van mijn voormalige SKX overgenomen. Prettige communicatie en snelle afhandeling. Zeker een aanrader. :+1:

1 like

Van Rob (@rschouten) een lanyard overgenomen. Soepeltjes, Ć©rg soepeltjesā€¦ aanrader!!
Dank je wel Rob. :ok_hand:

1 like

Snelle soepele verkoop aan Rob, @rschouten ; geniet van de Gasgasbones!!!

Bandje gekocht van @rschouten. Mooie band en supersnel in huis. Thanks Rob!

Een Panerai overgenomen van @rschouten. Bij Rob thuis opgehaald, gastvrij ontvangen. Goede deal, duidelijke en heldere communicatie. En horloge precies zoals beschreven. Dank je wel Rob.

1 like

Een Oris verkocht aan @rschouten. Met Rob al snel tot een deal gekomen.
Paar uur later was zijn betaling al binnen.
Betrouwbaar iemand om zaken mee te doen, A+!