Rubber-B band en Rolex Subc ND

Ze zijn flink aan de prijs. Dat weerhield me om er een aan te schaffen. Gelukkig kwam ik een gebruikte tegen. Ik moet zeggen dat ik het wel gaaf vind staan. Eens kijken of het de moeite waard is en comfortabel draagt.

[URL=http://s867.photobucket.com/user/vierport/media/Diver/DSC_1499_zpszkt1fhm0.jpg.html]

[/URL]

[URL=http://s867.photobucket.com/user/vierport/media/Diver/20150625_135114_zps7783jsex.jpg.html]

[/URL]

1 like

Ik vind het niet eens slecht staan en mijn inschatting is dat het ook wel goed en lekker voelt, maar op de één of andere manier blijf ik zo’n gevoel houden van ‘dit is niet zoals het hoort’.

Mooi! Maar nu snel weer verkopen en op staal zetten :wink: dat is toch veeeeeeeeel mooier! (Coming from a rubber fan)

Nee, ik kan er niet aan wennen denk ik…

  1. Staal
  2. Nato
  3. Leer
  4. Rubber

Wat mij betreft dan

Ziet er goed uit! Ik heb er ook eentje, maar dan voor mijn Panerai. Ik heb hem al weken om en ik moet zeggen dat de band heerlijk zit!

1 like

Met een klein grijs streepje zo te zien?

Ja hoor, staat hem goed.

En als het een kwaliteit rubbertje is ligt dat ook nog eens lekker om de pols. Altijd wat rek over op deze iets warmere dag.

Strak !!!

Elf.

Niet echt grijs, meer eenzelfde kleur als de indices op de wijzerplaat.

Voor de panerai vind ik het wel kunnen maar vind de band te strak qua vormgeving voor de subtilitieit die de sub heeft.
Just my 2 centjes.

Op de ‘nieuwe’ dikke sub ziet 't er idd wel stoer uit.

Je hebt ze ook met gesp, stuk makkelijker. Ik vond het ook fraai voor een week, daarna was ik het snel zat.

Ik heb hem er ook afgegooid na 2 of 3 x dragen, op foto,s leek het me wel mooi maar eenmaal om me pols vond ik het helemaal niks.
Er gaat niets boven de stalen Oysterband!

Ik vindt het een mooie combinatie. Stoer en sportief.
Je ziet het steeds vaker… Ook mijn (poor man’s ) Tudor Pelagos kent dezelfde combinatie :smile:

Hier idem

Heb een RubberB om mijn GMT en vind het super comfortabel!!!

Mooie band, maar niet zo mooi als de stalenband vind ik.