Rubber band voor Longines Hydroconquest 44 mm?

Beste lezers,

Onlangs de Longines Hydroconquest 44 mm gekregen. Op staal welteverstaan. Maar, ik wil hem, met de zomer voor de boeg, ook graag op rubber gaan dragen. Echter, Longines lijkt geen 22 mm rubber band te kunnen leveren (wordt nog uitgezocht door de juwelier) en als dat wel zo is, de Longines band is natuurlijk stevig aan de prijs (dacht ongeveer € 180,-).

Dus, heeft iemand een adres waar ik een rubberen band kan krijgen die, net zoals de origingele Longines band, curved endings heeft (plaatje bijgevoegd ter verduidelijking)? Dat sluit natuurlijk mooier aan (in mijn beleving althans) dan de rechte endings.

Ik kwam zelf al Crafter Blue tegen, maar die zijn specifiek voor Seiko. Zo ook een andere website maar dan dedicated voor Rolex.

Ik hoor het graag!

Gr Rens

Deze band is geen 22 mm maar 21 mm.De rubber band kost ong. €75,-
(maar dan heb je er nog geen sluiting bij.)

Dank voor je reactie.

De band voor de 41 mm hydroconquest is 21 mm, de band voor de 44 mm hydroconquest is 22 mm. In 21 mm is er wel een rubber band, in 22mm helaas niet. Inmiddels bevestiging gehad van Longines daarvan. Vandaar de vraag naar een alternatief.

Kijk even dan bij de adv. van gisae, die heeft een rubber band met curved endlinks 22 mm te koop staan voor maar € 8,-

Succes!