Rubber band?

Beste mensen, ik heb onlangs de Seiko Monster (SNZF53K1) aangeschaft met zwarte pvd band. Ik zoek hier een rubber alternatief voor. Iemand tips of goed adres? Ik ben niet zo’n fan van de flat vent, maar meer eentje met golven of wellicht helemaal “glad”.

alvast bedankt.

Ik heb op het moment twee horloges met een rubberen band, moet eerlijk zeggen dat ik ze heerlijk vind zitten. Toch gaat leer en staal boven rubber bij mij.

Bij mij gaan die golven onprettig zitten. Krijg er ingedrukte rode plekken van. Dan liever plat.

Bij mij gaan metaal en nylon (zulu) boven leer. Maar voor de nattigheid is rubber erg praktisch. Snel te verstellen en vliegensvlug droog (te maken).

Leer gaan bij mij meestal alleen op nette horloges.

ik vind het leuk om wel eens te wisselen, ik heb net een rubber band besteld. ik moet zeggen de stalen band van seiko draagt prettig, maar voor vakantie vind ik rubber iets fijner, ivm water en warmte.

Ik wil van mijn leven geen horloge met een rubberen band.
Je koop een mooi edelstalen/gouden…of andersoortig edel metalen uurwerk en drapeert het met een afgekeurd olieprodukt.
Net alsof je kaviaar wegspoelt met cola of poepen in de nieuwste Mercedes.
Persoonlijk mogen van mij alle rubberen banden naar de recycler toe voor hergebruik in de bandenindustrie.
Staal heeft mijn voorkeur en leer is een goede 2e keus…

V3T3RAN Schreef:

Net alsof je kaviaar wegspoelt met cola of poepen
in de nieuwste Mercedes.
Persoonlijk mogen van mij alle rubberen banden
naar de recycler toe voor hergebruik in de
bandenindustrie.

Nee dan zo’n stuk huid van een dooie koe. Weet je waar die allemaal geweest is?

Daarom staat dat ook op de 2e plek bij mij…staal op nr 1

we hebben het hier over een Seiko monster… niet bepaald van edelstaal… in ieder geval…als we het hebben over rubber voor de banden, gebruiken we het staal dan voor de plaatwerk :S alles heeft een functie.

de rubber band is besteld…

In tegendeel, de kast van een monster is 100% edelstaal, oftewel RVS
:wink:
Welke band heb je besteld?
rubber draagt inderdaad erg fijn vind ik., ik heb nu oranje rubber op mijn oranje monster zitten.
groeten,
marijn

hhe Schreef:

we hebben het hier over een Seiko monster…
niet bepaald van edelstaal… in ieder
geval…als we het hebben over rubber voor de
banden, gebruiken we het staal dan voor de
plaatwerk :S alles heeft een functie.

de rubber band is besteld…