Rubber bracelet gezocht voor mijnOmega Seamaster Planet Ocean Chronograph Co-Axial 22105000

Ik ben op zoek naar een mooie rubber aftersales bracelet met de mogelijkheid voor eventueel een vouwsluiting voor mijn Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph Co-Axial 22105000

Wie heeft daar ervaring mee en kan mij daarbij adviseren :slightly_smiling_face:

Deze is origineel niet op rubber geleverd maar de 2910.50.81 wel en dat is eigenlijk hetzelfde model dus dat past.
Dat is een zwart rubber band met leer look en een 18mm vouwsluiting.
De band kost €300 en de vouwsluiting ook €300

Of deze rubber band die hoort eigenlijk op de 2900.50.91 maar past ook op het chronograaf model die jij hebt. Maar deze heeft een standaard gesp.

Band kost €300 en de gesp €60

Mogelijk passen de rubber banden van het nieuwe model, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen maar dat valt eventueel wel te proberen mocht je die mooi vinden. Die hebben alleen een 20mm vouwsluiting. Prijs van band en sluiting is hetzelfde.

Ik kan het voor je bestellen bij Omega mocht je dat willen dan stuur maar een pb

1 like

Bedankt, maar ik opteer voor aftersales, die zijn vriendelijker geprijst

Technisch gezien doet @floris155 aan aftersales (van OEM straps), je kan bij hem ook after market straps kopen maar hij moet maar net hebben wat jij zoekt. :see_no_evil:

2 likes

Je bedoelt dan after market dus niet origineel.
Als je een band wil die mooi aansluit op de kast wat naar mijn mening wel het mooiste is bij dit model denk ik dat je alleen de keus hebt voor origineel.
Voor dit model is de keus beperkt, voor andere modellen zoals een Seamaster 300 zijn er genoeg after market alternatieven te vinden zoals een Zealande bijvoorbeeld.
Maar die hebben ook niks voor dit model. Dan zal je gewoon een band moeten pakken met een rechte aanzet 22mm dan is er keus genoeg te vinden op het internet.

1 like