Rubber Nato bandje

Hoi iedereen,

Ik heb van de week mijn Seiko skx007 binnen gekregen en mijn vriendin gaat mijn Seiko skx013 gebruiken.

Nu ben ik van plan om voor beide een rubbere nato strap te kopen. De reden hiervoor is dat we de horloge vooral gaan dragen tijdens vakanties en andere activiteiten, maar ik ook de mogelijkheid wil hebben om snel de bandjes te kunnen vervangen.

Nu twijfel ik alleen welke te kopen. Er zijn straps uit 1 stuk en 2 stukken. De 2 stukken vind ik mooier, maar omdat de Seiko’s vrij dik zijn, ben ik bang dat de horloges erg hoog op de pols komen te liggen. En ik twijfel of het horloge goed op de band blijft bij een 1 strap.

Wat zijn jullie ervaringen en adviezen hierin?

Alvast bedankt,

Boy

1 like

Die uit 2 stukken ligt platter op je pols maar een 1delige nato heeft als voordeel dat als er 1 van de pins losschiet je horloge aan de band blijft hangen.

Rubber nato’s zijn ondingen.

Gewone nato’s vind ik top en met een zonnetje erbij zijn ze
droog voor je het weet.

https://www.monsterwatches.nl/product-categorie/straps/

De waffles zitten perfect.

1 like

Er zijn ook dunne rubberen banden. Mijn ervaring ermee is erg positief. Ze zijn te koop bij STRPS.nl

1 like

Vandaag de bestelling uit China binnen gekregen. Om te proberen een enkele rubbere nato besteld. Bandje is erg dun en er zit redelijk wat rek op, wat op het eerste gevoel niet heel prettig draagt. Horloge ligt wel erg strak op de pols, wat ik wel wilde hebben. Eens een paar dagen dragen om te kijken wat ik er nu echt van vind.

1 like