Iemand ervaring kennis met de verschillen tussen de rubberen straps van de omega SMP 300M. Vandaag bij S&C 1tje omgehad en zat geweldig. Verkoopster vertelde wel dat er verschil zit in de straps van afgelopen jaren maar wist de verschillen niet te noemen helaas.
Weet niet of de banden op voorraad waren. Komt komende week een smp300m zwart met rubber band naar de winkel. Maar indd die band. Zijn die er normaliter niet dan?
Gemak. Ik heb nu de smp niet meer (zal denk ik nog wel terugkomen), maar droeg die elke dag. Dan is het best gehannes met de buckle. Ik heb geupgrade naar de vouwsluiting zonder spijt. Met de sluiting hop om. Duur, maar het horloge is ook duur.
Als je beetje lomp bent helpt het misschien ook tegen laten vallen bij omdoen, maar dat speelt bij mij niet zo. Ik heb het horloge na een jaar krasloos verkocht ook, zegt iets over horloge en mijzelf waarschijnlijk.
Toen ik mijn Seamaster kocht heb ik hem ook bewust op staal gekocht, maar in de winkel wel op rubber gepast met doornsluiting, ik heb de witte versie die vind ik op rubber eigenlijk het mooist. Daarnaast zit de stalen band niet zo lekker op mijn smalle polsen vanwege de belachelijk brede sluiting.
Kwalitatief zal die rubberband best goed zijn, zat ook comfortabel maar
man o man, wat een flabber bandje zeg, voor die prijs…had niet het idee kwaliteit om te hebben.