Alhoewel ik de witte het mooist vind op rubber, heb ik hem toch op staal gekocht omdat ik geen fan ben van een doornsluiting waar het rubber mee geleverd wordt.
Eenmaal in bezit en wat filmpjes over het horloge kijkend op YouTube, kwam ik het volgende filmpje tegen.
Een Secret Omega Clasp?
Er bestaat dus een rubberbandje met vouwsluiting voor de Seamaster?
Toch maar weer even langs bij S&C.
Ook zij wisten niet van het bestaan van het betreffend bandje en dachten in eerste instantie dat het waarschijnlijk de clasp van een ander horloge zou zijn maar ze zouden het verder uitzoeken.
Een paar weken geleden kreeg ik een belletje dat de band met sluiting inderdaad bestond en dat ze hem konden bestellen.
Nou, graag zelfs en vandaag kreeg ik het belletje met de mededeling dat de bestelling binnen was.
Ik ben meteen maar in de auto gesprongen en naar S&C gereden om de band er op te laten zetten.
Ik vind het resultaat helemaal top en was het wachten zeker waard.
Holy shit, meende dat de band met doorn sluiting ergens hoog in de 300 zat. Maar €520 is wel behoorlijk wat meer. En voor wat precies Maar goed bedankt voor het antwoord. Hopelijk binnenkort ook weer een seamaster in mijn collectie. En dan wil ik er ook zeker een OEM rubberen band bij
Haha Jah maar bedoel meer, zo super technisch hoogstaand en veel meer materiaal is het ergens toch ook weer niet dan een doorn sluiting. Maar goed ziet er wel echt heel goed uit moet ik zeggen
Deze vouwsluiting lijkt hetzelfde model te zijn als voor het zwart leren bandje op de Moonwatch Oro. Band heeft ref. 94521813
Is dit het standaard rubberen bandje of is de lengte anders en heb je het reverentie nummer van de sluiting en bandje. Het losse zwarte bandje heeft ref. 032CVZ010126
Oké nice!
Vraag: is deze band Toevallig iets kleiner/koter in te stellen als de standaard rubber band dat je weet qua positie gaatjes? Of had je geen standaard rubber band erbij voorheen? (Ik heb een kleinere pols en met de normale rubber strap zit ik op het eerste gaatje en dan zit het horloge nog redelijk los helaas.