Rubber met vouwsluiting €520,-
Het geld meer dan waard
Zal dat nooit begrijpen, horloge van 5k kopen en dan twijfelen om een bandje van nog geen 10% van die prijs. Gewoon doen
Is dat een reguliere 18mm vouwsluiting van omega?
Wel als je het origineel niet mooi vindt en een ander soepeler is
Moet je de Oem Omega gesp en Zealande eens naast elkaar leggen. Als het verschil (slechts) 2x is zou ik altijd voor de originele gaan.
Ja, vroeg of ze de rubberband met vouwsluiting wilden bestellen.
Ik begrijp mezelf ook niet, toch zit ik ermee
Ondanks mijn enthousiasme over mijn Zealande op mijn Seamaster, lijkt mij de éénmalige pijn van de OEM-strap het beste. Anders is het hopen dat het bevalt. Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Precies dit
Altijd voor origineel gaan.
Ik ga waarschijnlijk toch voor het origineel gaan. Bedankt voor de vele meningen en suggesties iedereen!
Jaja ik snap het al! Ik ben en blijf de C-master. OEM incoming.
Goede keuze. Heb diverse banden op mijn Seamaster gehad maar de originele band is voor mij de beste band.
Helemaal eens. Heb de originele ook besteld. Heel blij mee. Het horloge komt een stuk mooier uit op rubber.
Hoi, zit er geweldig uit zou ik mogen weten waar ik deze kan bestellen met de originele vouwsluiting zelf heb ik de seamaster 300m in het blauw met de regulier metalen band…
Ik had hem bij S&C besteld.
Dank je voor de info , ik ga bij hun even informeren of ik het blauw kan bestellen
Hallo,
Ik ben ook opzoek naar een oem rubber band met vouwsluiting voor mijn Seamaster 2254.50 Peter Blake…
Bij C&S nu €600…
Zealande opzich een aardig alternatief alleen vind ik die vouwsluiting van Zealande, waar je toch een stukje band hebt uitsteken, niet optimaal. Dan is de originele vouwsluiting handiger.
Leo
Je bent een topper, omdat je de zoekfuntie hebt gebruikt! Menig nieuw lid opent gewoon een nieuw topic.
Succes met de zoektoch naar de band.