Altijd voor origineel gaan.
Ik ga waarschijnlijk toch voor het origineel gaan. Bedankt voor de vele meningen en suggesties iedereen!
Jaja ik snap het al! Ik ben en blijf de C-master. OEM incoming.
Goede keuze. Heb diverse banden op mijn Seamaster gehad maar de originele band is voor mij de beste band.
Helemaal eens. Heb de originele ook besteld. Heel blij mee. Het horloge komt een stuk mooier uit op rubber.
Hoi, zit er geweldig uit zou ik mogen weten waar ik deze kan bestellen met de originele vouwsluiting zelf heb ik de seamaster 300m in het blauw met de regulier metalen bandā¦
Ik had hem bij S&C besteld.
Dank je voor de info , ik ga bij hun even informeren of ik het blauw kan bestellen
Hallo,
Ik ben ook opzoek naar een oem rubber band met vouwsluiting voor mijn Seamaster 2254.50 Peter Blakeā¦
Bij C&S nu ā¬600ā¦
Zealande opzich een aardig alternatief alleen vind ik die vouwsluiting van Zealande, waar je toch een stukje band hebt uitsteken, niet optimaal. Dan is de originele vouwsluiting handiger.
Leo
Je bent een topper, omdat je de zoekfuntie hebt gebruikt! Menig nieuw lid opent gewoon een nieuw topic.
Succes met de zoektoch naar de band.
Zeker weten, weet ook dat in de originele strap titanium is verwerkt.
Heb er zelfs nog 1 als reserve liggen voor als de ander het ooit zou begeven
Waar heb je die vouw sluiting vandaan.
AD
Thanks dan ga ik het gelijk vragen van de week komt mij nieuwe seamaster diver 300m binnen maar is nu met gesp en wil graag een losse bouw sluiting hebben.
Dan moet er ook een rubberbandje bij geschikt voor de vouwsluiting aangezien je met alleen een sluiting niet ver komt
O heel goed dat je dat zegt anders heb ik er nog niks aan