Rubber straps voor Tudor

Het bedrijf Rubber B komt eind dit jaar met rubber straps voor een aantal Tudormodellen… rond de 360 $ voor 22mm lugs …

-> Rubber B

1 like

Goeie tip!

1 like

You’re welcome :slight_smile:

Interessant! Ik kan het artikel alleen niet vinden?

1 like

die Hybride versies (leer + rubber) lijken erg op die Hirsch Performance straps. Ben ik erg content mee.

1 like

De straps voor Tudor zijn een aankondiging die nog niet eens op hun eigen site staan… vandaar …

Ohh oke. ik dacht n.a.v. je linkje dat er ook een aankondiging te lezen was.
Maar het is insider information dus begrijp ik :wink:

1 like

Wat denken jullie? Zal de rubber b voor een eplorer 1 ook op een 114300 passen ? Zitten de lug Holes op de zelfde plaats ?

En welke kleur band zal mooi staan, de plaat is grijs met blauwe dots ?

Jahoor, ik enthousiast die site afspeuren…

Hoe weet je dat?

1 like

Prijzige bandjes.

Een set van 4 autobanden is goedkoper… :scream:

Dure rubbers inderdaad, maarja, veiligheid voor alles he

Mooi spul… maar idd prijzig. 240 dollar voor een band voor m’n Explorer… Maar ja dan heb je volgens mij wel een top band. Iemand ervaring met RubberB?

Ik heb een RubberB voor mijn GMT II. Ben heel erg tevreden

1 like

Ik heb nog een 21mm rubber (orginele) tudor band liggen. Scheelt je maar 1mm maar een hoop geld😜

1 like

Ik heb een Rubber b voor mijn Panerai.

@automaatje: als dit er niet bij staat, denk ik niet dat het past, aangezien ze super aansluiten op de horlogekast…

Ik verwacht 1 dezer dagen een paar Everest straps, de tegenhager van RubberB, komen uit dezelfde fabriek als de rubberen Omega banden.

Zijn inderdaad niet goedkoop, deze kosten € 185,- per stuk, zonder sluiting, ben benieuwd.

1 like

Dat ga ik in het oog houden. Tx

1 like

Ben ik die enige die hier helemaal niks aan vind… bah ook op een sub echt armoedige uitstraling wat mij betreft

1 like

Rubber is een fantastisch materiaal voor een band, maar 360 dollar slaat echt totaal nergens op. Sinn vraagt ook een debiele prijs voor de rubber band, trouwens.