Rubber voor Aqua Terra: advies gevraagd

Zoekt u niet verder en kijkt eens naar een band van Hirsch, de pure lijn. Ik heb een blauwe voor mijn AT en bevalt uitstekend, heel soepel, blijft geen vuil op plakken en verkleurd niet.

ps Ik zou voor een zwarte gaan, staat prima bij een groene wijzerplaat.

6 likes

Prachtig die combi!

2 likes

Wat een mooie combinatie! Natuur rubber voor een schappelijke prijs. Goede tip!

1 like

Of de bandjes van Barton zullen het ook goed doen. Al zijn ze imho goed voor één seizoen en dan is de flair er wel vanaf. Maar dat vind ik gezien de prijs prima.

https://www.bartonwatchbands.com/collections/elite-silicone-quick-release

1 like

Een heel mooie uitvoering deze :grinning:

1 like

Dank u :blush:

Ik heb voor mijn zwarte AT (geleverd op staal) bij Gassan een offerte opgevraagd voor de rubber strap. Was wel mogelijk, maar ging volgens mij over de 600€. Dat heb ik maar laten varen. Maar die Hirsch ziet er zeker strak uit, toch maar weer overwegen!

1 like

Ik heb de groene besteld bij Ali besteld, ik bestel de zwarte bij Zealande! Dank voor input

1 like

Met dank aan @Kleine_gup_in_grote_oceaan en @junior voor het advies. Inderdaad goed geslaagd bij “oompie Alie”. Dit is het -voorlopig- geworden. Ik ben er heel blij mee, draagt comfortabel, oogt mooi en kwalitatief absoluut in orde (en dat voor €11,50!)

6 likes

ZL watch strap op Aliexpress, voor €12,50 een mooie rubberen band!
Heeft een sailcloth look maar is geheel van rubber…

4 likes

Onlangs een zwart en groen rubbertje overgenomen hier op het forum, maar krijg ze er niet op :joy:
Na de nodige lelijke woorden eerst maar weer op een zwarte tropic gezet,…

2 likes

Iets in lichtbruin draag ik ook graag op de AT, is wellicht in rubber variant ook te vinden…

4 likes

Wat een mooie combi!

3 likes

Graag gedaan, kerel! :facepunch:t4:

Daar is het forum toch ook een beetje voor, om elkaar een beetje te helpen met weetjes.

2 likes

Mooie combinatie! Mocht er nog budget over zijn, deze:

Look bestaat ook als Juelong FKM op AliExpress voor nog geen tientje. Ik heb de blauwe gehad in 22mm en draag nu de zwarte 20mm.