Rubber voor BFK

Goedemorgen,

Wie heeft er toevallig nog een rubber band voor de Seiko BFK (ska371) liggen?
Deze band:

Voor deze BFK (ja idd, een mod:-)

Hoor het graag.

Fijne dag

Elmar van H.
Amsterdam

Zo te zien bij monsterwarches nog op voorraad.

1 like

Besteld bij Monsterwatches. :+1:t2:

Ik hoop overigens dat het opsturen van de rubber band sneller/beter gaat dan het antwoorden op reparatie vragen. Heb inmiddels 2 maal een mailtje naar Rob gestuurd mbt vragen over een eventuele reparatie, maar nooit antwoord gehad :thinking:

Zelf een band voor mijn Monster bij hem besteld, die was met 2 werkdagen binnen.

Hiermee moet je inderdaad geduld hebben, ik geloof dat ik 4 of 5 mails heb gestuurd en een bericht via facebook, om saffier in mijn Monster te laten plaatsen en het uurwerk af te regelen, maar uit eindelijk kwam er wel antwoord! 20 december was het horloge bij hem afgeleverd en als het goed is heb ik hem morgen weer terug!

1 like

De rubberband lag vanochtend op de deurmat, dus dat ging idd lekker vlot.

Wat betreft de info per mail over de batterij en saffier zal ik dus gewoon nog wat geduld moeten hebben.
Overigens is een nieuwe batterij bij de Seiko winkel (Amsterdam) 74 euro, of 134 euro als het hele uurwerk ook wordt vervangen.

En thanks voor je bericht/info trouwens @Alexx28

3 likes

Als je mij een PB stuurt krijg je z’n mobiele nummer. Daar reageert hij veel sneller. Verder ligt het bij hem eraan of de spullen op voorraad zijn. Vaak gehad dat er stond dat ze op voorraad waren en achteraf nog besteld moesten worden. Als het op voorraad is heb je het meestal snel binnen.

2 likes

Pb gestuurd :+1:t2:

1 like

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.