RubberB krijgt concurentie

De meeste van jullie bezoeken deze site regelmatig denk ik maar toch ff onder de aandacht…Everest silicone band voor Rolex(tu)
http://www.ablogtoread.com/

Ik ben niet zo’n rubber-fan dus aan mij is het sowieso niet besteed. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen een Rolex-vouwsluiting mooi vinden op zo’n band. Dat kan toch veel beter?

Ik vind het helemaal niks sorry. En ben het met Eddy C. eens…dit kan veel en veel beter.

eens, mooi is het niet, wel praktisch en kwalitatief goed, jammer dat ze niet een versie hebben met een doornsluiting.

Mee eens ik vind het ook geen mooi gezicht, vraag me ook even af hoe die op maat komt… afsnijden is geen optie?! Of zie ik iets over het hoofd

Eddy C. Schreef:

Ik ben niet zo’n rubber-fan dus aan mij is het
sowieso niet besteed. Maar ik kan me niet
voorstellen dat mensen een Rolex-vouwsluiting mooi
vinden op zo’n band. Dat kan toch veel beter?

Zelf hou ik wel van rubberbanden. Maar inderdaad, het overzetten van de sluiting is ten eerste niet mooi, en ten tweede niet praktisch… Rubberb levert nu voor de DSSD al een band met doornsluiting, hopelijk komen die ook voor de andere banden.

@DJ, dacht ook dat deze niet zo goed op maat te maken is maar blijkbaar wel te vergroten met bestaande stalen links,
"If the strap is too short an existing Oyster link can be used to lengthen one side of the bracelet."
verkleinen is dus lastiger denk ik, in tegenstelling tot de rubberB waar het lijkt alsof er voorgestanste snijmogelijkheden zijn.

Een mooie rubber hirsh kan ook goed;)