Zover ik weet kun je ze ook kopen in het groen en geel!
Voor jou een topset!
.Piraten. Heten die.
Haha
Misschien ligt het niet aan het horloge, maar aan je eigen mindset. Als je niet om kunt gaan met gebruikssporen, kun je misschien beter kunst gaan verzamelen i.p.v. horloges. Dat hang je aan de muur en als je een beetje voorzichtig bent met afstoffen, blijft dat heel lang goed.
Deze heeft zoet water, zout water, water met chloor, zweet, bier, zand, modder, tuinaarde, zonnebrandcrème, shampoo en zeep, alles doorstaan. Al enkele jaren. Ik heb ook een rode ook niets mee aan de hand
@rlc is het niet de combinatie van zand zout crème en jouw huid?
Heb ik nog eens gelezen. Sommige mensen geven een stofje af waar rubber extreem snel van slijt en zelfs maar 1x gebruikt kan worden.
Dat denk ik ook. Mijn M5610 ziet er na drie jaar nog bijna hetzelfde uit als toen hij nieuw was, mijn GA2100 heeft een soort matte âtoplaagâ, lijkt wel een coating. Slijt er gemakkelijk af, waardoor de kast steeds minder mat wordt.
Ik stoor me er niet echt aan, maar het valt wel op.
Waar heb je em opgehaald @RLC? Misschien heb je de AliExpress variant
Ik zou ook verwachten dat zoân G-shock tegen wat meer bestemd is
Ja, als je op het water zit.
Maar op het strand zijn het gewoon rovers.
Ah dacht dat dat jutters waren
Dude.
Het kan ook aan het type zonnebrandcrème liggen.
Gebruik je van die goedkope Nivea of de dure natuurlijke NaĂŻf ?
Toevallig weet ik wat van polymeren, en de manier waarop het chemisch behandeld is bepaald of het bestendig is tegen bepaalde stoffen. Zelfs de simpelste oplosmiddelen kunnen schade aanbrengen.
Je bedoelt polygamie denk ik.
Ik hoop voor je dat het er erger uitziet dan het is. De witte waas en vlekken lijken te komen van residue van waterbestendige zonnebrand, je krijgt dit niet goed weg met alleen water en zeep. Je kunt beter iets ontvettends proberen.
Ik gok dat je niet op de camping staat en 's avonds met een teiltje heet water en geconcentreerd afwasmiddel de vaat doet Anders zou dat een goed vertrekpunt zijn.
Preventief zou je naar cockpit spray kunnen kijken (gangpad automaterialen), dit vormt een vuilafstotend laagje op kunststof materialen en wordt ook wel eens gebruikt om siliconen banden minder stof aan te laten trekken.
Een ander huismiddeltje was ik zelf wel eens gebruikt op rubber en kunststof banden is wasverzachter. Ruikt lekker en zorgt er ook voor dat vuil zich minder snel hecht. Uiteindelijk is dat natuurlijk ook maar een laagje, maar je kunt het âvies wordenâ hiermee wel vertragen.
Nee, origami.
Daar moest jij ook maar eens mee beginnen.
ipv hier nutteloos op dit forum rond te darren
Echt rubberen banden kun je behandelen/voeden met glycerine. Wellicht dat het hier ook werkt?
Haha, daar gingen de bommen en granaten.