munkel
13 maart 2023 om 11:23
1
Mogge mannen,
Een deze dagen komt er een tudor binnen waar ik een rubberen band voor wil.
Ik zie alleen op het net een hoop soorten.
AliExpress bandjes van 15 euro,
Vanguard bandjes van 100+ euro
RubberB bandjes van 200+ euro
Heeft iemand wel eens zo’n bandje gehad?
Met name de rubberB. Iemand ervaring met dit merk?
Ervaringen van de andere merken ( en andere die ik niet heb genoemd ) zouden welkom zijn.
Groeten
1 like
Crafterblue voor sommige Tudors vond ik erg goed
1 like
munkel
13 maart 2023 om 12:11
3
Die zijn Idd erg mooi en goed geprijsd. Jammer dat ze niet op voorraad zijn.
1 like
Misschien heb je hier wat aan.
Persoonlijk vond ik de crafter band te dik. Maar dat was alleen voor Seiko gebruik. Ook een RubberB voor Rolex sub gehad. Top bandje.
2 likes
Vanguard is een aanrader. Redelijk geprijsd, erg comfortabel en goede kwaliteit.
Ik ben ook op zoek naar een rubber band voor mijn Tudor GMT en ik kwam deze site tegen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ziet er wel goed uit, komt alleen natuurlijk tax shipping en invoerkosten bij.
Je kan ongeveer van 25% uitgaan toch? Vanuit Amerika?
Revival Strap is an online store of watch strap, based on Hong Kong. We have various styles of watch strap that can fit the different luxury watches. We are not only a retailer, but also a wholesaler. Our products include classic watch strap, vintage...
pasd
13 maart 2023 om 12:48
7
Was zelf heel erg goed te spreken over Vanguard, soepel past perfect en geen stofmagneet .
munkel
13 maart 2023 om 17:12
9
Dit ziet er uit als de bandjes van AliExpress
1 like
Rik
13 maart 2023 om 17:41
10
Ik heb een RubberB op mijn Submariner. Topband maar belachelijk geprijsd voor wat je krijgt eigenlijk.
Zou ook alleen de variant kiezen waarbij je de clasp overzet, met een pin en buckle variant wordt het allemaal wel dikkig.
Zealande (https://zealande.com/ ) heb ik hier veelvuldig voorbij zien komen (zelf geen ervaring mee).
Hi,
Ik heb afgelopen weekend een Rubber B band gekocht voor mijn Daytona. Kan hem je van harte aanraden. Vond de prijs ook vrij hoog, maar op de prijs van het horloge wil ik ook wel kwaliteit.
Op het prijsniveau van Tudor zou ik persoonlijk voor Vanguard gaan. Die zijn echt goed en sluiten erg natjes aan.
1 like
flowert:
sluiten erg natjes aan.
Hier hebben @JohnWick en ik het dagelijks over, daar houden we van.
3 likes
KAJ
14 maart 2023 om 08:36
16
Op mijn bb58 heb ik de rubberB. Die bevallen goed.
munkel
14 maart 2023 om 09:52
18
Mannen, allen dank voor de reacties.
Ik denk dat het een rubber B of Vanguard word. ( rubber B rood zwart lijkt me wel wat )
Beagle
14 maart 2023 om 10:48
19
Zealande vind ik erg comfortabel, draag hem veel. Mooi zacht rubber, na twee jaar ziet hij er nog net zo mooi uit. Hij was eigenlijk voor een smp 300 maar past ook prima op andere horloges.
Ik kan de vanguard strap voor de BB58 wel aanraden! Fijn soepel bandje en beter geprijsd dan de RubberB