Rubberen maatpak voor gevierde worstelaar

Onlangs, bij een therapeutisch boottripje met wat kennissen; lotgenoten kan ik ze misschien beter noemen, of medeverslaafden… Had één van de (beter geklede ook) bemanningsleden iets bij zich wat me heel erg verraste. Ondanks het feit dat ik al wel een paar Seiko’s de revue had laten passeren en ik ze stuk voor stuk zeker wel gaaf vond had er nog niet ééntje mij echt naar adem doen happen. Deze deed dat wel… Hij was geel, welgevormd en anders, èn zo aangekleed dat er geen ruimte meer was voor verbetering…

De zwarte uitvoering op staal arriveerde vorige week, maar ik legde deze meteen weg omdat ik druk aan het rotzooien was met mijn nieuwe liefde en omdat het rubberen maatpak nog onderweg was uit het verre Oosten…

Vandaag presenteer ik u met vreugde mijn zwarte Sumo op zwarte CrafterBlue

Deze is met Saffier versterkt, maar dat zie je niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

Mooie band!

Misschien ook iets voor m’n Blumo

In elk geval veel beter dan een NATO :+1:

1 like

Ik zie dat de foto’s wat te wensen overlaten! Binnenkort betere. De band is er ook in het blauw.

1 like

Helemasl waar. 't is wel smurfenblauw

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/horloges%20verzekering/D77F8D15-999E-4DFD-B372-B97ADAD4DF88_zpsxhc4lbry.jpg.html][/URL]

[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/horloges%20verzekering/79C33000-865D-4A31-A455-0A377964FC06_zpsvhl020zi.jpg.html][/URL]

4 likes

Oefff!! Die zou ik dan op een zwarte gooien…of is het smurfenblauw wel aan te raden?

Niets/niemand overboord gevallen? Mooie klok Onno!

Dat is mij iets te lichtblauw

Zwart kan ook nog …

2 likes

Gefeli, hij is binnen! Vlotter dan gedacht? Hopelijk was je niet vergeten dat je de CrafterBlue besteld had.

Mijn Blumo heeft die andere kleur, oranje. Ook erg blij mee:

1 like

Dank! Het was een behouden vaart en het weer en de stemming waren Top!

Veel vlotter dan gedacht!!! Oranje op Blumo is ook gaaf!..

Voor de geïnteresseerden,… Ik lees net op de site van CrafterBlue dat er ook een maatpak voor de MM300 aankomt… Schappelijke prijs ook!

In eerste instantie vond ik het wel erg blauw op mijn blumo.
Maar ik hou wel van een kleurtje en ik vind een kleur band die net niet hetzelfde is als de plaat eigenlijk nog minder.
Dus dit contrast is juist wel leuk, net als dat zwart/oranje.
Overigens zou dit een strap voor een duiker moeten zijn, maar de lengte is dusdanig dat ie volgens mij nooit over een duikpak heen past. Met mijn bescheiden polsen zit de gesp al in een gat naast het midden.
Ondanks de stoere plaatjes van Crafterblue volgens mij primair voor deskdivers bedoeld :wink:

2 likes

Persoonlijk vind ik de MM300 band toch de mooiste kunststof band voor de Sumo ondanks de ruimte gap tussen de band en de kast. Maar, dat is persoonlijk. :wink: