Rubis 15 zakhorloge gevonden

In ieder geval een modern horloge. Je had die 75 euro moeten aan nemen :neutral_face:

1 like

Ja, met 75 is ie zeer dik betaald.

@MartijnV bedankt voor je antwoord. Uiteindelijk heb ik het niet verkocht omdat ik het moest opsturen en daarna zou die persoon wel stortenā€¦ dus dat doe ik niet :slight_smile: ik ben ook maar een werkende mama hĆ© :wink: toch bedankt, nu weet ik al wat meer. Alleen raar dat ik er niks op google van vindt, zelfs niet over hetzelfde modelā€¦ ik bedoel met het blauwe erin. Genoeg met romeinse cijfers enz.

Mja, eerst opsturen en dan betalen dat zou ik ook niet doen. Misschien kan je nog iets met de naam op de wijzerplaat, (Wima?) maar volgens mij is het gewoon een horloge dat een vrouw mooi aan aan lange ketting om de nek kan dragen, mijn moeder heeft ook zoā€™n soort horloge.

origineel was er een lange ketting bijā€¦ tijdens mijn puberjaren heb ik de horloge als sleutelhanger aan mijn boekentas gebruikt :slight_smile: dat was toen ā€œcoolā€ :slight_smile:

ā€¦en allemaal met hetzelfde verhaal komen. Maar OK, itā€™s a free world.

@PeterLC wat bedoel je? Ik hang hier echt geen verhaaltje op hoor! Ik ben geen ā€œverkoperā€ ja staat op 2dehands samen met een kinderfiets van de dochter, marklintreintjes die hier op zolder van de moe stonden en een salontafel! Ik ken gewoon absoluut niks van horloges en kreeg via Google echt geen uitlegā€¦ Niet iedereen heeft slechte bedoelingen hoorā€¦ Ben bij dit forum ook terecht gekomen via Googleā€¦ Mijn excuses