Rugter

Horloge verkocht aan Rutger.
Prettige communicatie en zeer snelle betaling.
Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Timex Waterbury Chrono Indiglo van @Rugter overgenomen. Vriendelijke en vlotte communicatie en afhandeling. Horloge was in bijna nieuwstaat zoals beloofd. Zeker een aanrader! :sunglasses::+1:

1 like

Afgelopen week een Vostok Amphibian overgenomen van @Rugter.
Dikke prima! Duidelijke communicatie en snel afhandelen. Daar ben ik ook van.
Ik ben blij met mijn nieuwe Rus :ok_hand:

1 like

Mooi horloge overgenomen van Rutger, @rugter. Staat was beter dan beschreven, goeie prijs, vlotte communicatie, snel verzonden. Kortom helemaal goed!
Aanrader :+1:t2::+1:t2::unicorn:

1 like

Mooie Frederic Constant overgenomen van Rugter, mooie set, goede prijs, alles er op en er aan en…gooide er gelijk een leuk horloge bij wat we snel als Fiffer zullen aanbieden. Aanrader dus!!

1 like

Op zoek naar een SKX007 zag ik dat @Rugter er recent een te koop had staan, maar de advertentie had ingetrokken. Berichtje gestuurd, en na wat vriendelijk aandringen van mijn kant was de deal snel gemaakt. Horloge mint, extra bandje erbij, dezelfde dag nog verzonden, alles helemaal top! Aanrader. Dank!

1 like

Zeer aangename communicatie met deze verkoper!
Mijn eerste werktooltje zat er gratis bij :slight_smile:

De Tissot Cosc is prachtig.

1 like

Na een twijfel bericht over de Tudor Prince houden of niet contact gehad met Rutger @Rugter

Hij had interesse en ik ben van de snelle deals dus tot een akkoord gekomen en het geld was al binnen voordat ik hem ingepakt had :sweat_smile:

Ik zou zo weer zaken doen en dus een aanrader :+1:t2:

Veel draagplezier en dan zeker al vanavond op het terras :wink:

1 like

Zeer mooi horloge overgenomen van @Rugter leuke communicatie en snelle verzending. Thanks!

1 like

Zeer mooie Hamilton overgenomen van @Rugter.

Fijne snelle communicatie, horloge netjes verpakt gekregen in extra reisetui :ok_hand:t2:

Bedankt Rutger :+1:t2:

1 like

Veel complimenten voor @Rugter.

Netjes verpakt, netjes verzonden.

1 like

Onlangs een mooie Hamilton overgenomen van @Rugter.

Prettige communicatie en snelle verzending. Het horloge is zoals beschreven en top verpakt.

Met Rutger kun je prima zaken doen!

Bedankt!

1 like

Vorige maand heeft mijn vriendin de Aqua Terra van @Rugter overgenomen. Fijne communicatie en Leuk om onder het genot van een kop koffie wat te babbelen over horloges! @Rugter: jouw horloge wordt dagelijks met plezier gedragen en ook ik waardeer het horloge iedere keer weer als ik deze om haar pols zie! :+1:t2:

1 like

Afgelopen week een Breitling overgenomen van @Rugter. Super snelle en mooie deal, Horloge onwijs goed verpakt en na de deal was het horloge snel in huis.

Nogmaals bedankt voor de goede en nette service.

1 like

Afgelopen week een SKX013 verkocht aan Rutger wat een prettige ervaring was. Communicatie en betaling was vlot en soepel.

1 like

Horloge overgenomen van Rutger @Rugter. Bijzonder prettige ervaring, leuk contact, snel verzonden, prima verpakt en mooier dan beschreven. Een hartelijke aanbeveling van mijn kant.

1 like

Hou je nog wat over @Rugter :blush:

1 like

Haha maak je daar maar geen zorgen over. 2 Tudors, 2 Breitlings, een Tag Heuer en een Seiko over. Daar red ik het wel mee😎

1 like

Mocht die Breitling Premier het veld moeten ruimen, let me know :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooie ervaring met @Rugter deze week.

5 sterren

:sunglasses:

1 like