Ruhla antimagnetic bijna NOS

Te koop

Merk en model: Ruhla Antimagnetic bijna NOS
Diameter: 41mm
Leeftijd: jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mid ‘21
Factuur en/of certificaat: neen
Originele doos en/of eventuele accessoires: noppes
Verzendkosten of afgehaald: beide kan
Conditie (krassen, werking etc): bijna NOS
Soort uurwerk en kaliber: geen idee, handwinder
Vraagprijs: €75 inclusief verzenden

Deze als NOS gekochte Ruhla UFO mag naar een nieuwe eigenaar. Paar keer gedragen sinds aanschaf. Leuk ding en echt GDR. Wat wil je nog meer? Lekkere DDR rammelbak en loopt prima. Waterdicht? “ Ruhla, Ruhla wasserdicht, rein komt’s wasser, raus geht’s nicht.”

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Feauteaus:





12 likes

Omhoog met de Ruhla

Upje, zoals altijd ben je welkom om een prijsvoorstel te doen. Wie weet worden we het eens :smirk:

Omhoog in de nieuwe maand :flying_saucer:

Omhoog voor Ruhla :smiley: :1st_place_medal:

Blijkbaar heeft de community behoefte aan een prijsaanpassing:€70 :crazy_face:

1 like

Wie biedt?

Gluurders zijn er wel, bieders nog niet :thinking: Wie kan ik blij maken met dit leuke horloge en wie helpt mij legaal uitdunnen :face_with_peeking_eye:

1 like

Niemand? Kan je goed de sier mee maken op het terras.

Up zo vlak voor de rikketik

1 like

€65? Ik wil niet omrekenen wat dat in Ostmark is :thinking:

1 like