Ruilen ja of nee, Speedy Moonphase tegen 16610

Misschien de GMT?

OT;

Zou van de ruil afzien. Rolex in het echt gaan bekijken en als je ee zeker van bent dat je het wil aktie ondernemen.
Vind zelf de sea dweller specialer dan de sub, staat nu een mooie te koop op dit forum.

SD kost ook een bak centen meer dan een Sub :wink:

Wat Sammie zegt…
Mooie klok inderdaad, maar mijn budget is 4300…

Vorig jaar bleek dat het geen Waltham was, zoals altijd werd aangenomen, maar een Bulova. Een die overigens sprekend leek op de toen officieel gebruikte Omega’s.

1 like

Interessant, dat had ik gemist. Er was wel speculatie over maar Scott zei altijd dat het een Waltham was.

Klopt, tot het horloge uit een kluis kwam…

Robin, is het een idee om je regio bekent te maken. Wellicht is er een forumlid in je buurt met een Sub waar je 'm kan bekijken…

Ik woon in Amsterdam.
Zou inderdaad leuk zijn, thx.

Waarom loop je dan niet binnen bij Jaap van Precision Watches. Hij heeft er momenteel ƩƩn liggen uit 2008 en wie weet wat ie terug geeft voor je Omega.

Krijg je de deal niet rond dan heb je in elk geval een 16610 in handen gehad :wink:

Of ga even kijken in de PC hoofstraat, daar zitten ruim winkels waar je kunt passen.

1 like

Het gebeurt slechts zelden dat er een stalen submariner bij een juwelier op voorraad is,ook in de PC, en als deze op voorraad is, is ie zo weg. Bovendien zal het altijd een 116610 zijn.

Klopt, vandaag even bij Gassan, geen enkele sub of iets wat er op lijkt op voorraad. alleen n witgouden gmt-2.

Nou, dat is dan wel slecht, de Hassan en boutique stores zouden toch wel wat moeten hebben zou je denken.

Zoals Marijn aangeeft zal dit dan een 116610 zijn en geen 16610. Geen eerlijk vergelijk, dus zal Robin hier niet veel voldoening uit halen vermoed ik.

Heel apart dat het daar niet op voorraad ligt, hier in 't zuiden bij S&C Den Bosch en Eindhoven wel hoor (niet dat je daar iets aan hebt, maar goed).

Ik denk trouwens dat ik nu neig naar de Explorer 2 Polar… Wel het oude model, want de nieuwe is voor mij niet haalbaar. Hoewel ik de nieuwe echt heel erg mooi vind.
De Explorer 2 is ook beter betaalbaar en goed te vinden.

Prachtige klok. En niet zo ā€œalledaagsā€ als een submariner.

Voor zo’n Sub kan ik het nog ergens begrijpen… Dat dat ergens trekt als dat
denkbeeldig in het zicht lijkt te kunnen komen als je je Omega inruilt of verkoopt.,

Voor die rare Explorer 2 Polar niet…:open_mouth:
Brrr…

Vind ik je huidige Omega veel meer klasse
hebben…

Ach ja… De 1 wil weer dit , de ander dat…

(O.a.) beide klokken meerdere malen te hebben gehad kan ik je met bijna zekerheid vertellen dat je daar spijt van krijgt. De Explorer 2 is leuk voor erbij, niet als het je enige Rolex is.

1 like

Ik wilde eerst ook een explorer polar ipv een subc, hoofdzakelijk ivm het budget… Uiteindelijk toch besloten om wat extra te verkopen om de rolex te kopen die ik ECHT wilde

2 likes