Ik neig nu toch weer naar een sub… Haha.
Die kerel is echt vaag. Hij heeft op mp een telefoon nummer 06 12345678…,
Ik ga rustig op zoek naar een andere. Op mp zag ik er nog een. Een no-date… Ook mooi.
Wat vinden jullie van een no-date?
Ik neig nu toch weer naar een sub… Haha.
Die kerel is echt vaag. Hij heeft op mp een telefoon nummer 06 12345678…,
Ik ga rustig op zoek naar een andere. Op mp zag ik er nog een. Een no-date… Ook mooi.
Wat vinden jullie van een no-date?
De No-Date heeft een mooiere balans als de normale Sub, ik ben geen Marktplaats fan verder, het is niet betrouwbaar genoeg.
Naar aanleiding van deze reactie (van de Rolex eigenaar) zou ik er niet meer op in gaan. Laat het lekker wegzakken, geniet van je Omega, als het gevoel voor een Rolex terugkomt dan komt dat vanzelf wel en kan je je Omega in de toekomst altijd nog verkopen.
Ik heb altijd graag een datum op mijn horloge. Maar da’s persoonlijk.
Overigens heb ik van een collega met een Rolex submariner begrepen dat de datumloupe er op gelijmd zit en dat ze de horloges ook zonder kunnen leveren. Of er een glaasje zonder loupe gebruiken in geval van een tweedehands.
Mensen met een nep telefoonnummer zou ik lekker links laten liggen.
Rolex & Marktplaats…
Een Rolex van Marktplaats…
He ! Mooie Rolex!.., waar heb je die vandaan? Jaha… Mooi he ? Van Marktplaats… Gister opgehaald bij Harrie
in Scheveningen…
Tja… Ik weet 't niet hoor…
Laat je inderdaad niet gek maken…
Je hebt zo’n prachtige Omega…
Op een horlogeforum misschien ’ not done ’ , maar geniet ook van wat je hebt man!
En oriënteer je eens op je gemakkie…
Tja…
De nodate is momenteel mijn enige klok.
En eigenlijk mis je dan niks…
Gewoon alles weg dus.
En een 114060 aanschaffen
Als Robin meer heeft om te verkopen om daarmee budget te scheppen dan ben ik het volledig met je eens.
Liever één mooie, degelijke klok dan een aantal van euh…
…mindere kwaliteit!
Ik heb:
Omega Planet Ocean 8500
Seiko Cocktail
P1lot One
Subdelta Periscope (in aanbouw)
Citizen duikertje
Citizen skyhawk
Deze gaan nooit weg:
Oris Chronoris re edition (voor mijn oudste zoon)
Oris Chronoris limited edition (voor mijn jongste)
Originele Chronoris (voor mijzelf)
Omega Seamaster de Ville ( van mijn opa geërfd)
In de verkoop:
Omega Speedmaster Moonphase
Meistersinger Singular
Dus je begrijpt, mijn budget is beperkt tot de opbrengst van de twee onderste
Volgens mij heb je ook nog;
Omega Planet Ocean 8500
Seiko Cocktail
P1lot One
Citizen duikertje
Citizen skyhawk
Voor de verkoop.
Ik denk trouwens dat je zoons nog meer vereerd zijn als je ze allebei een Rolex nalaat. De Sub die je binnenkort gaat kopen en een volgende in de toekomst. Kunnen beide Orissen ook in de verkoop
Hou je alleen het erfstuk van opa en twee Rolex’n. Jij blij en later je zoons ook!
Haha, geestig!
Die Chronorissen heb ik gebruikt bij de timing van hun weeën en hun borstvoeding. Dus die hebben speciale waarde.
De PO gaat zeker niet weg.
De Citizen is mijn vakantiehorloge.
En de rest brengt te weinig op voor het plezier dat ik eraan beleef;-)
Maar met die twee kan ik best een leuke Rolex kopen
Vind de no date mooier
Eén keertje dan, vooruit. Ik kan het niet laten. De misschien wel laatste mooie submariner die nog is gemaakt, de 5513 met matte dial. Ik heb deze verkocht, en zal hem niet meer kunnen terugkopen. Maar wat een mooie klok. Geen onzinnige witgouden blinkende randen rond de markers, geen bling bling , maar een echte duiker. En nog voldoende te vinden. Als je dan toch een submariner wil, dan adviseer ik deze vintage.
Als het je enige sub is, zou ik geen vintage kopen maar gewoon een nieuwe 114060, als no date je voorkeur heeft.
Vintage is leuk als afwisseling vind ik.
Als het je enige sub is, moet je een sub hebben waar je mee naar het strand kan, kan zwemmen (al zijn er mensen die met vintage horloges zwemmen en dergelijke, ik niet), waar de onderdelen nog makkelijk van verkrijgbaar zijn als er iets kapot aan gaat, waar je niet hoeft op te letten dat alles wel van het juiste jaartal is en of er niet meer gerommeld is, etc.
Zwemmen kan ook met een PO
Beroofd worden ook
Een 16610 uit 2000 is… 5500/6000 waard? Zeg even 5500 omdat hij nog een servicebeurt moet hebben… wat zou je speedy nog waard zijn?!
4 JAAR LATER …
Je weet dat je reageert op een opmerking van bijna 4 jaar geleden