Dag allen,
Een jaar of wat geleden kocht ik met volle trots bij Watch2day een CCCP automatiek. Net optijd binnen voor een bruiloft, dus u begrijpt: ik was natuurlijk wel het menneke
De horloge interesse groeide snel, en er kwamen toch wat ‘andere’ horloges in huis. De CCCP kreeg eigenlijk geen draagtijd meer, maar verkopen leek me niet interessant. Voor die paar tientjes hier in het blauw zetten? Dat schiet niet op. Ik dacht, laat ik @BroederBill eens benaderen. De beste man heeft 13 miljoen horloges, en steekt niet onder stoelen of banken dat hij geen bal geeft om waarde zolang hij hem zelf maar mooi vindt.
Goed, Bill had interesse. Gooide een paar plaatjes op als leuke ruil en een Raketa Calendar zou mijn kant op komen. Met dichte knip, iedereen blij. Althans…
Maanden, nee jaren gingen er voorbij (zo voelde het tenminste) maar geen post van onze forumbroeder. Inmiddels is er behoorlijk wat tijd verstreken en heeft Bill geen horloge meer, Pieter dus ook niet, en de postbode waarschijnlijk een leuke Raketa om de pols. Postnl was zo trots op het feit dat ze 7 miljoen poststukken per dag afleveren, dat dit wel eens kon gebeuren. Beide pech dus…
Bill bood me iets anders aan. Raketa was zonder track&trace verzonden, dus stak hij hand in eigen boezem. Barre man hoor! Voor de verzendkosten van een pakketje MET track&trace mocht ik deze van hem overnemen:
Ik moest wel feedback en foto’s showen, part of the deal. Dat ben ik dus nu aan het doen, sorry voor de lange lap tekst
Maar Piet, wat is het? Ja weet ik het, een Orient Crystal 3 star jumbo king super kleurtjes reissue duiker!!! En hij is vet!
Ik krijg geregeld commentaar van mevrouw K dat er geen kleur in m’n horloges zit, dus bij deze. Bill bood hem aan, ik denk dat moet hem worden. Lekker fleurig en draagt prima! Alleen wel even een andere band erop, suggesties welkom!
Even mijn NA showen en een shoutout naar mister Bill, verdiend ie wel
Voor degene die meer info heeft over deze Orient, spam maar raak!
Lange lap tekst incoming. Oh, dat moet aan het begin van het verhaal. Helaesch, je hebt het nu toch al gelezen
Dit was mijn spreekbeurt.
Houdoe!