Ruilen: Rolex Oyster Perpetual voor Omega Speedmaster? Doen?

Is ook een antwoord op iemand die vroeg of het horloge ergens te koop stond :wink:

En ruilen via Chrono? Zou het zelf niet doen :sweat_smile:

2 likes

Ja ik had al een beetje rondgekeken en de prijzen lager er wel boven

1 like

De Rolex is not en de Omega is hot. Als je dan een Rolex neemt of hebt, dan toch niet zo’n saaie?

1 like

Ik zou het doen. Speedy ziet er prima uit. Is alleen niet de originele meegeleverde doos. Dit soort dozen horen bij de Seamaster geleverd vanaf ongeveer 2016.

1 like

Nee niet via chrono, face to face, hij woont in mijn stad

Sowieso wordt de Speedmaster normaal in de mooncase geleverd en niet in deze doos. Dit is een doos die normaal bij de Seamaster zit.

1 like

Ah, dat zou ik er niet voor neerleggen inderdaad.

1 like

Heb je het reference nummer van de Moonwatch zelf bedacht, of wordt hij onder die reference aangeboden?

Edit- Never mind. Mijn kennis schoot te kort. Dacht dat die niet bestond…

1 like

Onder die referentie wordt het aangeboden

ik zou niet twijfelen.

1 like

Even resumerend:

  • Deal wellicht too good to be true
  • Geen papieren
  • Verkeerde doos

Ik vind het wel een aantal flags dan.

4 likes

Hij stond op mp als ik het goed heb op dit model mrijg je alleen biedingen van 1800 tot een keer 2100

1 like

Een speedy die makkelijk 1500€ meer waard is :sweat_smile:

1 like

het kan heb ook wel een geruild via chrono met iets wat 1000 meer waard is :blush:

1 like

Waarde van beide durf ik niet zo aan. Ik heb geen interesse gehad in deze modellen.
Maar goed, dan een grote flag. :stuck_out_tongue:

1 like

maar dit lijkt inderdaad wel heel erg mooi maar ik zou sws wel gaan kijken want stel het is wel goed dan heb je hem mis gelopen des noods effe afapreeken bij s&h voor een echtheids check

1 like

S&h?

Ik zou sowieso een face-to-face horlogedeal niet doen tenzij je op een drukke, liefst bewaakte plek zit.

Laatst op de 9 straatjes van iemand op straat een horloge gekocht via marktplaats. Dat voelde al niet lekker :stuck_out_tongue: . Die wilde 't bedrag initieel nog cash ook.

2 likes

Achja gwn doen kans is klein dat het gebeurt neem des noods iets mee om je zelf te kunnen verdedigen

1 like

schaap en citroen
Ben net wakker hahaha
S&C

1 like