Ruilen: Rolex Oyster Perpetual voor Omega Speedmaster? Doen?

Dag allemaal!

Ik heb een voorstel gekregen om mijn Rolex Oyster Perpetual 1002 te ruilen voor een Omega Speedmaster 3573.50.00. Is dit het ruilen waard? En dan bedoel ik op het gebied van prijs en waarde.

1 like

Ik vind van niet. Ik vind de Rolex leuker dan de Speedy. Het mooiste is allebei. :slight_smile:

3 likes

Je krijgt die Rolex aan de straatstenen niet kwijt zeg… lekker ruilen. Iets nieuws om naar te kijken en ook een leuk horloge. Kun je iets geruster dragen dan zo’n rammelende Rolex.

Ik heb zelf een Date 1500 met exact deze plaat. Draag m -bijna- nooit meer. Endlinks rammelen. Band is folded en lichtgewicht. Zo’n Speedmaster draagt een stuk beter dag-in-dag-uit

7 likes

Ik zeg doen!

3 likes

Doen!!!

1 like

Speedmaster is wel een goede in combinatie met je Hulk en Day Date. :stuck_out_tongue:

4 likes

Doen. Die speedy is veel gaver! Tenzij die Rolex veel meer waard is. Daar heb ik geen verstand van. Genoeg leden wel trouwens🤙🏻

1 like

Doen.

1 like

Niet? Staat ie al ergens te koop? Ik dacht altijd dat er een prima markt was voor instap-Rolex voor een lage prijs. Maar als de prijs net onder een DJ ligt, dan raak je het inderdaad niet kwijt.

2 likes

Tuurlijk doen, fly me to the moon😀

4 likes

Ik zou het doen.

1 like

Dan zeg ik: niet doen.
Al zou ik het zelf wel doen.

4 likes

Speedy full set?

Is deze foto van de Speedy het daadwerkelijke horloge?

1 like

Wel doos geen papieren

Ja

En die speedy ziet er twijfelachtig uit…

2 likes

Zou iemand aan de hand van deze foto’s het horloges kunnen controleren op echtheid? Meer foto’s volgen nog

1 like

Dit is mijn horloge

Kan me bijna niet voorstellen dat iemand zijn Sapphire sandwich wil ruilen tegen een vintage OP. Totaal niet in verhouding qua waarde… iets met als het te mooi is om waar te zijn.

2 likes