Ruilen SD43 voor Hulk ?

Juist op deze foto: te groot. Ruilen.

Niet perse voor een Hulk. Wel voor iets van 40 mm.

1 like

hetzelfde hier. Gekocht 2 jaar geleden ongeveer, 2 maanden erna verkocht en een paar maanden erna weer gekocht. Ach-ja wat zullen we ervan zeggen :relaxed::thinking:

Foto vertekend enorm!

Voor een realistische afbeelding dan via een spiegel.
(@tompj heeft elders twee afbeeldingen geplaatst, met en zonder spiegel, leuk om op te zoeken :wink:)

@daniel4, wat is je polsomtrek…?

Ik zou voor de Hulk gaan!

Ik zou het niet doen.

Ik zou hem alleen inruilen op de discontinued 40mm ceramic Sea-Dweller 4000 ft. (Ref: 116600)

Ligt veel mooier op de pols met 40mm.

Fototje! :+1:

Groeten,

Noel.

11 likes

:point_up_2:t4::+1:t4:

1 like

Ik vind het toch bijzonder dat jij iemand hebt gevonden die deze ruil wil maken!! Maar meteen doen iig. Zo’n 43mm gevaarte staat misschien leuk om de pols van de Hulk zelf. Maar verder staat het echt maar heel weinig mensen goed. Maar ja groter is beter natuurlijk :wink:

1 like

Eens, de enige waar ik echt spijt van heb dat ik hem verkocht heb. Perfecte verhoudingen. Die komt er ooit weer.

2 likes

Hulk :+1::star_struck::heart_eyes:

Dat dus.

4 likes

Never nooit zo’n groen ding voor mij. Maar als jij er mee kan leven …
Je kan ook qua kastmaat terugschakelen naar een SD 40mm of en sub.

Edit; goed , dat van de 116600 was al aangegeven. :blush:

1 like

Klopt, weet ik. Heb dat zelf ook wel eens gedaan:


Wat niet wegneemt dat die Hamilton écht veel te groot is.

2 likes

Vind dat niet zo’n sterk argument als je een echte liefhebber bent, … :thinking:

@daniel4, ben zelf een fan van de SD maar laat je daardoor vooral niet van de wijs brengen. Als je twijfelt, tja… dan zou ik voor de LV gaan want die twijfel blijft je anders altijd bezighouden De LV is ook mooi. Can’t go wrong with either. Succes!

Waarom toen weggegdaan?

Mijn polsomtrek is 16cm dus behoorlijk klein .
Had hem toen weggedaan omdat ik iets anders wilde maar achteraf spijt van ( al vrij snel eigenlijk )

1 like

Ah, dan kan 43 mm en niet heel dun idd wel wat te groot uitpakken. Het mooie met een wat slankere pols is dat 36 mm ook erg mooi staat.

Ben benieuwd wat er uiteindelijk voor in de plaats gaat komen.

Holy shit. Die wrist shot.lijkt wel echt 10x groter idd

Hulk. Ondanks ik een sd liefhebber ben :v:

Meteen doen!

Nog beter; 116234 DJ