Ruilen SD43 voor Hulk ?

Wat zouden jullie doen : SD43 ruilen voor een Hulk of niet ?
Ik twijfel al vanaf de aankoop van mijn SD43 over het formaat en vind hem gewoon te groot voor mijn kinderpolsje , mooi is hij wel .
Maar mooi is de Hulk ook en een iets netter formaat dan de SD43.
Twijfel, twijfel , twijfel…

4 likes

Meteen doen, bij spijt kun je altijd nog zonder verlies terug, want de Hulk stijgt harder dan menig ander superheld (batman uitgezonderd)

4 likes

Ja man, meteen doen.

De Hulk wint het op alle punten behalve depth rating.

2 likes

Hulk zonder twijfel.

1 like

Seadweller houden. Dat groene ding wordt teveel gehyped.

4 likes

Go for the green monster! Elke moment van de dag zou ik voor de Hulk gaan over de SD43;)

Hulk_(comics_character)

:arrow_left:

2 likes

Ook als de Hulk van 2014 is bijvoorbeeld ?
Of zal ik gaan voor een splinter nieuwe en (weer) geld bijleggen ?

De SD43 is véél mooier in balans mbt de verhoudingen kast, lugs, band dan een Sub. Daarbij gaat groen vervelen.

Sam raadt aan niet te ruilen…

13 likes

Sam heeft wel grotere polsjes dan mij , hij staat Sam eigenlijk veel beter :thinking:

1 like

Ik heb dezelfde overweging gehad en af en toe passeert deze weer de revue.

Ik heb gekozen voor de sub date en ben daar nog steeds zeer content mee. De maat klopt en het groen is er wanneer je het wilt maar in veel gevallen redelijk op de achtergrond.

Succes met de keuze.

10 likes

Ik vind dit echt zo’n foto he!! :laughing:

1 like

Super mooi inderdaad . Erge is dat ik hem jaren geleden al een keer heb gekocht en weer ingeruild , ik dacht voor rond de 7750€ . Maarja zo gaan die dingen :rofl:

Do it!

Overigens historische foto van mij. Ik geef de voorkeur aan pre-keramisch :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Deze bedoel je ? 2014…

http://www.jkwatchstore.nl/store/1470/0/rolex-submariner-116610lv-2014/

Ja die bedoel ik

1 like

Tja voor een 2018/2019 moet je nog eens bijbetalen. Dat zou ik vertikken! Lekker dan deze doen

Succes met je keuze :+1:t2:

Vind de 43mm Sd niet mooi dus > Hulk

Ik heb even een wristshot van je erbij gezocht. Mocht je dat vervelend vinden, dan verwijder ik hem. Hij staat je prima, helemaal niet te groot: geen lug overhang of iets dergelijks. Zit hij niet comfortabel?

Ik vind de sd43 echt perfect; supermooi, klopt helemaal. Ik zou hem persoonlijk nooit ruilen voor een groene submariner, hoe gewild die ook zijn.

4 likes